Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ولدی روز یکشنبه در ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ملایر  با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامتی مردم با کسی تعارفی نداریم اظهار داشت: این شهرستان در شرایط وخیم قرمز کرونا قرار دارد و برای تغییر این روند همه باید پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مقابله با کرونا افزود: قانون به شما اجازه داده با متخلفان به شدت برخورد کنید و هر جایی به مشکل برخورد کردید، به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه با تخلفات کسانی که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، اغماض نمی‌کنیم افزود: محدودیت‌های گذشته در راستای برگزاری تجمع‌ها، مراسم‌ها و عروسی‌ها همچنان ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم کسی ناقض قانون باشد.

ولدی ضمن انتقاد از روند خاکسپاری فوتی‌ها در آرامستان بهشت هاجر و ازدحام جمعیت گفت: مقرر شد خاکسپاری‌ها در این آرامستان به صورت ساعتی و با حضور حداقل ۱۰ نفر از بستگان متوفیان انجام شود، که متاسفانه شاهد معضل جدی در این حوزه هستیم.

وی تاکید کرد: شهرداری ملایر موظف است طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا عمل کند و ضمن برخورد جدی نیروی انتظامی با متخلفان و جریمه خودروهای حاضر در بهشت هاجر، از خانواده متوفیان تعهد گرفته شود.

رییس ستاد مقابله با کرونا در ملایر بر لزوم تداوم تشدید بازرسی و نظارت‌ها از اماکن عمومی، ادارات و واحدهای صنفی، اعلام هشدار وضعیت قرمز و رعایت موارد بهداشتی توسط ۲ دستگاه آژیرکش در سطح شهر به صورت روزانه، نظارت جدی بر ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری، نصب بنرهای هشدار دهنده به شهروندان در سطح شهر و استفاده از تلویزیون‌های شهری تاکید کرد.

ولدی گفت: برای مقابله با کرونا و کاهش ورودی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به بیمارستان‌ها، باید همانند اوایل شیوع ویروس کرونا همه اقشار همچون گروه‌های جهادی، بسیج، سازمان‌های مردم نهاد و هیات اندیشه‌ورزان جوان این شهرستان نیز وارد میدان شوند و ستاد مقابله با کرونا را کمک کنند.

وی با قدردانی ویژه از اصحاب رسانه این شهرستان در آگاه‌سازی مردم نسبت به هشدار شیوع کرونا بیان کرد: هفته گذشته خبرنگاران ملایر دوشادوش تیم‌های نظارت و بازرسی همراهی لازم را داشتند که انتظار داریم هفته جاری نیز تلاش خود را در همراهی با تیم‌های بازرسی و تولید محتوا ادامه دهند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان تا جایی که امکان دارد خدمات خود را به صورت غیر حضوری و نوبت دهی ارایه دهند و از ازدحام جمعیت و حضور افراد در این ادارات جلوگیری کنند.

ولدی تاکید کرد: تمام مصوبات و وظایفی که از قبل در زمینه مقابله با کرونا بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده، باید به درستی اجرا و مدیران به وظایف و مسوولیت خود عمل کنند و با هر گونه کوتاهی در این زمینه برخورد می‌کنیم.

وی از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز خواستار بازرسی و نظارت جدی بر بازار مرغ، کنترل اقلام و کالاهای اساسی شد و گفت: سلامت مردم در درجه اول اهمیت است و هر کسی در این زمینه مسوولیتی دارد باید به مسوولیت خود وفادار باشد.

ولدی با بیان اینکه ۹۰ درصد ابتلا به این بیماری خانوادگی است و روزانه حدود ۳۰ نفر در ملایر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا می‌شوند افزود: کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، به بیمارستان‌ها بروند و به کادر درمان و بیماران کرونایی خدمات ارائه دهند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در ملایر 

فرمانده انتظامی ملایر نیز گفت: در هفته گذشته ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد و بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ محمدباقر سلگی خواستار تشکیل تیم مطالعاتی در راستای احصا و شناسایی گروه‌ها و محله‌های آسیب‌زا شد و بیان کرد: مبتلایانی که در قرنطینه خانگی هستند، به صورت آزادانه در سطح تردد می‌کنند که نیاز است این افراد شناسایی و در مکانی مخصوص قرنطینه شوند.

وی آغاز مراسم‌های عروسی را معضلی جدی در شیوع ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: در سطح شهر برگزاری مراسم عروسی کنترل می‌شود و در سطح روستاها باید از ظرفیت معتمدان و بزرگان روستا برای جلوگیری از برگزاری این مراسم‌ها استفاده شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۵۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۰ هزار و ۳۷۵ نفر رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴  ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۷ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۶۶۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر فاصله گذاری اجتماعی شهرداری ملایر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر فاصله گذاری اجتماعی شهرداری ملایر ویروس کرونا همدان ملایر فاصله گذاری اجتماعی شهرداری ملایر اخبار کنکور ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

این دور از انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک برگزار خواهد شد که ۱۶۷ حوزه اخذ رای برای این دور از رقابت‌ها پیش‌بینی شده است.

حسین احمدی با ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریایی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آرا به عنوان نفرات دوم و سوم، به علت عدم کسب ۲۰ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند که در این دور از رقابت‌ها با آرای مردم نماینده‌ای که به کرسی بهارستان تکیه خواهد زد مشخص می‌شود.

تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت