Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:36:43 GMT

موراتا:یک میلیمتر می تواند کل بازی را تغییر دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۹۷۵۵

موراتا:یک میلیمتر می تواند کل بازی را تغییر دهد

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس، می‌گوید که این تیم برای کسب نتایج بهتر باید به تلاش کردن ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب مقابل تیم تازه صعود کرده کروتونه با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد تا این تیم قعرنشین اولین امتیاز فصل جدید خود را مقابل قهرمان 9 دوره پیاپی سری آ کسب کرده باشد.

 

تک گل یووه در بازی دیشب توسط خرید جدید این تیم یعنی آلوارو موراتا به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اسپانیایی درباره تساوی بیانکونری مقابل کروتونه گفت: " ما برای دومین بازی متوالی متوقف شدیم. با این حال به تلاش کردن ادامه می‌دهیم و تمام عزم و جسارت خود را به کار می گیریم اما در ابتدا باید بهتر از این عمل کنیم.

 

 

 

 

ما یک تیم عالی با بازیکنان بسیار خوب در اختیار داریم. ما باید رو به جلو حرکت کرده و به سختی کار کنیم تا به اهداف مان برسد. همه چیز به نحوه بازی و پیروز شدن مربوط می شود. ما باید در تمام مسابقات خانگی به پیروزی دست پیدا کنیم. از طرفی باید به تمرین و تلاش نیز ادامه دهیم."

 

آلوارو موراتا درباره کارت قرمز دریافت شده توسط فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس از فیورنتینا نیز گفت: " فوتبال همین است. هرکسی می تواند کارت قرمز دریافت کند. یک میلی متر می تواند بازی را تغییر دهد. شما باید با آن روبرو شوید، آن را درک کنید و دفعه بعد بهتر عمل کنید ".

 

یوونتوس آلوارو موراتا فدریکو کیه زا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آلوارو موراتا فدریکو کیه زا آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از رشد ۱۹.۵ درصدی بارش باران در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علیرضا گلرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان بارندگی در استان از ابتدای فروردین ماه تا کنون ۵۸.۶ میلیمتر بوده که این میزان پارسال ۲۰.۱ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به بارندگی‌های این سال زراعی، گفت: بارندگی از ابتدای مهر ماه سال گذشته تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال ۱۸۵.۸ میلیمتر بوده و این میزان در بلندمدت ۱۹۹.۴ میلیمتر بوده است. میزان بارندگی‌ها در این سال زراعی نسبت به دوره بلندمدت، کاهش ۶.۸ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در سال زراعی گذشته ۱۳۲ میلیمتر بوده که بارندگی‌های انجام‌شده در این سال زراعی نسبت به سال گذشته ۴۰.۷ رشد داشته است.

رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: ۷۷.۲۵ درصد پهنه خراسان شمالی در یک سال گذشته درگیر انواع خشکسالی بوده است. اکنون ۲۷.۶۱ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی خفیف، ۲۸.۲۱ درصد درگیر خشکسالی متوسط، ۲۵.۶۴ درصد درگیر خشکسالی شدید و ۵.۸۰ درصد درگیر خشکسالی بسیار شدید بوده است.

گلرخ افزود: از بین شهرستان‌های استان بام و صفی‌آباد ۱۰۰ درصد درگیر خشکسالی است. همچنین شهرستان شیروان با ۴۹.۶۷ درصد شرایط بهتری را نسبت به سایر مناطق استان از لحاظ خشکسالی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • دستکاری بارشها فاقد مستندات علمی است
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم