Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی طغیانی با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز(یکشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق و ارز گفت: این لایحه در مجلس قبلی تصویب و در شورای نگهبان در حال بررسی بوده؛ شواری نگهبان معتقد است مجلس اساسا باید لایحه را با لحاظ نظر قوه قضاییه به شورا ارسال می‌کرد به همین دلیل رئیس قوه‌ قضاییه موارد مدنظر قوه در این لایحه را تایید کرد، لذا با توجه به تایید قوه‌ قضاییه از این به بعد شورا وارد بحث محتوای لایحه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت مقرر شد لایحه مجددا برای بررسی محتوا به شورا فرستاده شود.  

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: طرح نرخ ارز پایه حقوق ورودی (اینکه 4 درصد با چه نرخ ارزی محاسبه شود) نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد نرخ ارز غیرترجیحی برای تمامی کالاها در نظر گرفته شود، البته حقوق ورودی وتعرفه به نحوی کالاهای اساسی، مواد اولیه، خط تولید، قطعات و... تغییر کند که نرخ ارز موثر آن در بازار برای مردم تغییری نداشته باشد.

طغیانی همچنین از بررسی لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور نماینده‌ شورای نگبهان خبر داد و گفت: این لایحه در جلسه امروز به تصویب رسید لذا برای تصویب نهایی به صحن ارسال خواهد شد.

پربیننده ترین مستمری بگیرانی که بالای ۱۰میلیون درآمد دارند ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۶ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۷ ۵۸۳هزار سهام عدالت در استان مرکزی اجازه فروش ندارد با مکانیسم‌های طراحی شده اقتصادی در آمریکا بی‌ثباتی‌ها تاثیری بر زندگی مردم نمی‌گذارد/ چرا در ایران هر شوک سیاسی سریعا به اقتصاد منتقل می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مهدی طغیانی مجلس شورای اسلامی بیمه بیمه حوادث حوادث طبیعی مهدی طغیانی صندوق بیمه حوادث طبیعی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس