Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:31:18 GMT

شکستگی پای سگ به جنایت ختم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۰۱۶۴

شکستگی پای سگ به جنایت ختم شد

به گزارش «تابناک»؛ مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه بیست و هفتم مهرماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.   آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»   شمار مبتلایان از ۵۳۰ هزار تن گذشت. بیشتر بخوانید   دستگیری عاملان شهادت یک مرزبان   عاملان به شهادت رساندن مرزبان ستوان یکم اصغر سالارپور دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
فرار به کوه بعد از قتل همسر   مرد جوان که همسرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود ۷ ساعت بعد از این جنایت در کوه‌های لالی دستگیر شد. بیشتر بخوانید
برملا شدن راز یک قتل بعد از ۱۲ سال   فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد ۵۰ ساله بعد از ۱۲ سال خبر داد. بیشتر بخوانید
شکستگی پای سگ به جنایت ختم شد   مرد جوان برای هزینه درمان سگ همسرش از یک زن کلاهبرداری کرد و سپس او را به قتل رساند. بیشتر بخوانید
رمزگشایی از قتل‌های گانگستری   با دستگیری متهم فراری جنایت مسلحانه سال ۹۶ در منطقه قاسم آباد، رمزگشایی از قتل‌های گانگستری مشهد درحالی آغاز شد که سه قتل و درگیری‌های مسلحانه فقط به خاطر آشنایی خیابانی با یک زن رخ داده است. بیشتر بخوانید
برادرکشی به خاطر تصاحب اموال پدر   مرد جوان به تصور اینکه برادر بزرگ‌ترش قصد دارد اموال پدرشان را تصاحب کند او را به قتل رساند. بیشتر بخوانید
دو تا یکی کردن خودرو‌های سرقتی و تصادقی   رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو با کشف ۴ فقره سرقت خبر داد. بیشتر بخوانید
سارق زورگیر محله تهرانپارس دستگیر شد   سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق زورگیر در عملیات موفق پلیس خبر داد. بیشتر بخوانید
مرگ یک زن و مرد جوان بر اثر گازگرفتگی در محله حکیمیه   سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه گازگرفتگی در محله حکیمیه توضیحاتی داد. بیشتر بخوانید   توصیه پلیسی:

اخاذی در پوشش جریمه نقدی کرونا
در روز‌های اخیر با تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک در میان شهروندان، برخی نگرانی‌ها در مورد جریمه شدن شهروندان مطرح شده است. شهروندان نیز توجه داشته باشند که اولا حتما در فضای عمومی ماسک بزنند و ثانیا اگر افراد در پوشش مامور جریمه یا بازرس به آنان مراجعه کرده و قصد داشتند با دستگاه سیار کارتخوان، به شکل نقدی و ... آنان را جریمه کنند، به هیچ عنوان فریب آنان را نخوردند و موضوع را به پلیس گزارش دهند.

هیچگونه اخذ جریمه نقدی در محل از صنوف یا شهروندان وجود ندارد، تاکنون گزارشی از چنین اقداماتی به پلیس گزارش نشده است، اما لازم است که شهروندان جوانب احتیاط را رعایت کرده و در برابر اخاذی به چنین شیوه‌هایی هوشیار باشند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین بسته حوادث ویروس کرونا حوادث یکشنبه 27مهر جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین بیشتر بخوانید مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اسفندماه سال گذشته کشف جسد سوخته مرد میانسالی در بیابان‌های جاده قدیم تهران ـ قم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی جسد مرد حدوداً ۵۲ ساله را مشاهده کردند که بر اثر خفگی قربانی جنایت شده بود. گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت قتل در مکان دیگری رخ داده و جسد برای آتش‌افروزی به این بیابان‌ها منتقل شده است. در نخستین گام کارشناسان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند که هویت مرد میانسال فاش شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان اداره دهم در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول که شغل آزاد داشته، ساکن غرب استان تهران بوده و ۲ دختر جوان نیز دارد که اعضای این خانواده خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۲ دختر مقتول با اظهارات ضد و نقیضی در جریان تحقیقات مدعی شدند با پدر خود هیچگونه مشکلی نداشتند و آخرین روزی که او را دیدند ۲۴ ساعت قبل از کشف جسد بوده است، همچنین به دلیل اینکه مقتول در گذشته سابقه ترک خانه را به مدت چندین روز داشته، فقدانی او را به پلیس اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: تحقیقات محلی تیم جنایی از همسایه‌ها حکایت از آن داشت، این ۲ خواهر به شدت با پدر خود اختلاف داشتند و مقتول در گذشته چندین‌بار فرزندان خود را به قتل تهدید کرده بود که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه لاشه سوخته خودروی پژو پارس مقتول داخل یک دره واقع در شهرستان دورود توسط ماموران پاسگاه حشمت‌آباد کشف شد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ۲ دختر جوان مقتول را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: یکی از خواهران که در جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پدر خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

وی افزود: زن جوان گفت، من و خواهرم قصد داشتیم تا در یک خانه مجردی زندگی کنیم، اما پدرمان مخالف بود و همین موضوع اختلاف خانوادگی گسترده‌ای آفرید و تا حدی پیشرفت که پدرم ما را تهدید به قتل کرد.

در جریان این درگیری‌ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به‌خاطر همین از ۲ مرد جوان که از گذشته با آن‌ها دوست بودیم، کمک گرفتم.

روز حادثه پدرم در اتاق خوابش به خواب عصرگاهی فرو رفته بود که من درب ورودی خانه را مخفیانه برای متهمان باز کردم، دقایقی بعد آن‌ها از پله‌ها بالا آمدند و با طنابی که در اختیارشان گذاشتم پدرم را با همکاری یکدیگر به قتل رساندیم.

پس از ارتکاب جنایت، جسد را با خودروی پژو ۲۰۶ من به بیابان‌های اطراف تهران ـ قم بردیم و در آنجا با بنزین جسد را به آتش کشیدیم در ادامه هم ۲ مرد جوان خودروی پژو پارس پدرم را از پارکینگ خانه برداشتند و برای معدوم کردن آن جهت گمراه کردن مسیر پرونده به شهرستان درود بردند. خواهرم در این جنایت نقشی نداشته است.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: کارآگاهان به دنبال دریافت این اعترافات، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه ۲ مرد جوان را در غرب استان تهران شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دختران مقتول اعتراف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • صدای خاص رادیو خاموش شد