Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خواست خداوند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گذر تاریخی به سلامت عبور خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگری تسنیم از یاسوج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری و مدیرعامل بنیاد مهدودیت استان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید‌علی صالح موسوی‌اعظم مدیرعامل بنیاد مهدودیت کهگیلویه و بویراحمد در این ‌نشست ‌اظهار داشت: بنیاد مهدودیت چون ردیف بودجه‌ای ندارد مبلغی از بودجه‌های فرهنگی به یکی از اداراتی که بنیاد معرفی کند یا سازمان مدنظر داشته باشد اختصاص می‌دهد تا برای برگزاری برنامه‌های 9 ربیع به بنیاد مهدودیت تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از سلایق مختلف بنیاد مهدویت تحت نظارت نماینده ولی فقیه اداره می‌شود، عنوان کرد: عده‌ای به‌عنوان هسته مرکزی و شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدودیت در هر استانی فعالیت دارند.

موسوی‌اعظم ابراز کرد: یکی از  مواردی که مورد توجه است 9 ربیع آغاز امامت حضرت ولی‌عصر است، سال‌های قبل که کرونا نبود برنامه‌های این روز با حضور معنوی و مالی ادارات برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شرایط و وضعیت کنونی نیازمند کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم که هر ساله این سازمان همکاری خوبی با بنیاد مهدودیت داشته است.

مدیرعامل بنیاد مهدودیت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر انجام خوب برنامه‌های 9 ربیع‌الاول، ادامه داد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم بنیاد آلوده به خط و خط‌بازی نشود.

مهدویت «باور مشترک و محور وحدت» در استان کردستان استنماینده ولی‌فقیه در کردستان: ترویج مکتب و فرهنگ مهدویت با "انجام کارهای فرهنگی" در اولویت قرار گیرد

علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبریک ماه ربیع‌الاول افزود:  فشارها و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت انقلابی ایران نمی‌تواند در اراده مردم و دولت خللی ایجاد کند‌. دولت مصمم است با همه مشکلات موجود نسبت به معیشت و رونق اقتصادی تلاش کند.

وی همچنین هدف از این دیدار را کمک به اعتبار نهادهای مذهبی، دینی و فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه‌های فرهنگی بنیاد مهدویت است و چون ردیف بودجه‌ای ندارد مبلغ 500 میلیون ریال در اختیار یکی از نهادهای فرهنگی قرار می‌گیرد تا در آستانه 9 ربیع برنامه‌های این بنیاد انجام شود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به جهت کمک و مساعدت‌های لازم به نهادهای مذهبی و دینی در استان گفت: استقامت و پاسداری مردم انقلابی در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: به خواست خداوند در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گذر تاریخی به سلامت عبور خواهیم  کرد.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد