Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:38:07 GMT

کشف ۸ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۰۲۲۳

کشف ۸ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در آزادگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی در گشت زنی‌های انتظامی و انجام مأموریت در محدوده غرب به شرق بزرگراه آزادگان موفق شدند یک دستگاه خاور حامل لوازم خانگی را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع دستور توقف خودروی خاور را اعلام کردند، گفت: در بررسی از خودرو ۲۷ دستگاه لباسشویی فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن کالاها معترف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این رابطه راننده خاور دستگیر و به همراه اموال کشف شده به پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
 

کد خبر 5050981

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران هفته ناجا سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور وضعیت راهها قوه قضاییه شبکه شاد اربعین حسینی اربعین 99 آتش سوزی گردشگری پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه