Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در نشست با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: امروز جامعه نیازمند روحیه جهادی و انقلابی حاکم بر نیروهای مسلح در جامعه است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان شهدای خلیج فارس اضافه کرد: در دیدارها و مکاتباتی که با فرمانده کل ارتش صورت گرفته برای تجهیز و نوسازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) پایگاه هوایی بوشهر و افزایش توان درمانی استان بوشهر پیگیری‌های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری اضافه کرد: بیمارستان پایگاه ششم شکاری بوشهر باید به کمک بخش درمان استان بیاید.

وی ادامه داد: در راستای یکسان سازی تعرفه‌های درمان و افزایش خدمات درمانی، به دنبال انعقاد تفاهم نامه میان نیروی هوایی مستقر در استان و شبکه بهداشت و درمان بوشهر هستیم.

جمیری یادآور شد: معاونت درمان وزارت بهداشت متعهد شده است اگر مشکلات بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بوشهر برطرف شود ، تجهیز این مرکز درمانی را بر عهده گیرد.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: حفظ روحیه ایثار و فداکاری راز موفقیت و پیروزی نیروی هوایی در همه عرصه ها بوده است.

امیر خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده افزود: در همه بحران ها در کنار مردم ایران و به خصوص مردم استان بوشهر هستیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: روزی اگر هواپیما هم در اختیار ما قرار نگیرد با چوب دستی جلو دشمن خواهیم ایستاد و از کیان جمهوری اسلامی و سنگری که به ما سپرده شده دفاع خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اضافه کرد: پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهرآمادگی لازم برای هرگونه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم بوشهر به خصوص در حوزه درمان را دارد.

امیر طالب‌زاده در پایان از آمادگی پایگاه هوایی بوشهر برای پذیرش اورژانس هوایی در پد فرود بالگرد بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) خبر داد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر ستاد کل نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی بوشهر ستاد کل نیروهای مسلح اخبار کنکور پایگاه ششم شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود