Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد رضوانی‌فر روز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: ۱۰ هزار تن آن بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و از اقتصادی‌ترین و مطلوب‌ترین پروژه‌های این شرکت است. 

وی با اشاره به کلنگ‌زنی کارخانه استیل‌کرد در سیرجان گفت: این پروژه حداقل یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد. 
رضوانی‌فر ادامه داد: در مس شهید باهنر نیز ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه داریم و ظرفیت بلااستفاده مانده دارد که می‌توانند به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضوانی فر افزود: پروژه خودروهای فوق سنگین و ماشین آلات تخصصی معادن نیز در دست داریم که شرکت آن و کنسرسیوم متشکل از مشتری‌های محصول اعم از گل‌گهر، مس، چادرملو، گهرزمین، و جهاد نصر شکل گرفته است. 

وی گفت: بارز از بزرگترین صنایع استان کرمان است و به شکل جدی دچار چالش قیمت‌گذاری و منطقی کردن قیمت مواجه است، اگر بخواهیم این مجموعه تولید خود را با شتاب کنونی افزایش دهد، باید سودآوری آن هم مدنظر قرار گیرد و در کنار آن ما وظیفه افزایش سرمایه و تسهیلات را داریم.

استقبال استان از سرمایه‌گذاری‌های اشتغالزا 

استاندار کرمان در دیدارِ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: استان از اجرای هر طرح اشتغالزایی در استان کرمان استقبال می‌کند.

محمدجواد فدائی نیز در این دیدار با قدردانی از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به واسطه اجرای پروژه‌های جدید و مورد نیاز استان عنوان کرد: همکاری‌های لازم را در راستای اجرای این پروژه‌ها خواهیم داشت. 

وی پیشنهاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان با توجه به ظرفیت‌های استان را مطرح کرد و افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری تهیه و آماده کرده‌ایم که مجموعه‌ های سرمایه‌گذاری می توانند وارد شوند. 

استاندار کرمان گفت: از بانک‌ها واقعا ناامید هستیم، در تبصره ۱۸ سال قبل خیلی مبلغ کمی پرداخت شد و امیدی نداریم که بانک‌ها تامین اعتباری کنند. 

فدائی افزود: استان کرمان آمادگی کامل را برای حمایت از سرمایه گذاران دارد. 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) امروز(یکشنبه) با محمدجواد فدائی استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کرد. 

برچسب‌ها محمد جواد فدایی شستا کرمان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد جواد فدایی شستا کرمان استانداری کرمان محمد جواد فدایی شستا کرمان استانداری کرمان اخبار کنکور استاندار کرمان سرمایه گذاری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری