Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@22:44:30 GMT

خبر خوش بهنام بانی به هوادارانش+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۰۴۱۹

خبر خوش بهنام بانی به هوادارانش+ عکس

بهنام بانی با انتشار این عکس نوشت:

باور کنید همه از این شرایط خسته شدیم و ۹ماه بیکاری کامل از ۳ اسفند۹۸ تا همین الان،خواه ناخواه کسالت روحی و‌ جسمی میاره اما با تمام وجود از خدا میخوام که هر چه زودتر تموم بشه این بحران ها و بیماری ها و باید انرژی بدیم‌ به هم و از همینجا موزیک جدیدم “خوشحالم” رو تقدیم میکنم به همتون و امیدوارم که حتی لحظاتی انرژی مثبت بهتون بده و از شما هم میخوام که بفرستید واسه همه عزیزانتون،عاشقتونم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بین برنده شدن

و شاد بودن مجبور به انتخاب شدی،

همیشه شادی را انتخاب کن؛

چون شادبودن به صورت خودکار

از تو یک برنده می سازد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهنام بانی خواننده هواداران اینستاگرام بهنام بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران در مازندران و تهران به مصاف نساجی و ذوب‌آهن می‌‌روند.

نساجی مازندران - پرسپولیس 

شاگردان ساکت الهامی در دو بازی اخیر خود برنده بوده و موقتا خود را از منطقه سقوط خارج کرده و با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است. نساجی در مقابل تماشاگران خودی امید زیادی به کسب امتیاز از پرافتخارترین تیم لیگ برتر دارد. 

پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار لوس ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، با توقف برابر سپاهان نمی‌خواهد در سومین بازی متوالی برنده نباشد. امید عالیشاه که برابر سپاهان اخراج شد تنها غایب سرخپوشان در بازی فرداست.

دو تیم تا به حال ۲۲ مرتبه رودرروی یکدیگر قرار گرفته که ۱۳ بار پرسپولیس برنده شده، ۸ بازی با تساوی به پایان رسیده و یک بار هم نساجی توانسته برنده از زمین خارج شود.

استقلال - ذوب‌آهن 

آبی‌پوشان پایتخت به رغم توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. علی خطیر دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال نیست و فرشید سمیعی سرپرست باشگاه شده، آنچه اهمیت دارد برتری استقلال است و جواد نکونام در بازی فردا به احتمال زیاد رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم تا انتهای فصل غایب هستند.

ذوب‌آهن که با ۳۳ امتیاز در رتبه هشتم ایستاده صدرنشین بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر است مانع بزرگی برای استقلال به شمار می‌روند. شاگردان محمد ربیعی نه خطر سقوط را حس می‌کنند و نه امیدی به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دارند. البته ربیعی در این بازی پایان زیادی دارد و این موضوع کار را سخت می‌کند. 

دو تیم پیش از این ۷۵ بازی با هم برگزار کرده‌اند که ۳۶ بازی را استقلال برده، ۱۸ دیدار با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده و ۲۱ بازی با تساوی خاتمه یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا