Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

با تلاش پلیس دختر نوجوان خاشی به آغوش خانواده بازگشت

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش دختر نوجوان گم شده به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ " ابراهیم کوچکزایی گفت: روز گذشته یکی از شهروندان با نگرانی و اضطراب به مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان مراجعه و اعلام داشت دختر ۱۶ ساله اش که دچار اختلال ذهنی و حواس می‌باشد صبح امروز از خانه خارج و بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران در غالب چند تیم گشتی، تحقیقات و تلاش خود را برای پیدا کردن این نوجوان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: ماموران پلیس پس از حدود ۳ ساعت گشت زنی در حوزه استحفاظی و نیز همچنین بکارگیری از منابع خبری موفق شدند، دختر گمشده را در داخل محلات پایین دست شهرستان پیدا کرده و به خانواده اش تحویل دهند.

سرهنگ کوچکزائی به والدین توصیه کرد: هنگامی که با فرزندان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آن‌ها غفلت نکرده و همچنین به فرزندان خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۱۳ فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان زابل، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده سرانجام سارق را شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش درخیابان دانشگاه دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۳۹ در تحقیقات فنی پلیس به ۱۳ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته و فروش آن‌ها به ۲ مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل بیان داشت: درادامه این عملیات ۲ مالخر ۲۷ و ۳۱ ساله نیز دستگیر که تعداد ۴ دستگاه ذخیره و ضبط تصاویر دوربین به همراه ۱۵ عدد دوربین مداربسته مسروقه از آن‌ها کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست در محل نصب دوربین‌های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.

محموله ۱۰ تنی برنج قاچاق در "نیمروز" متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان "نیمروز" از کشف محموله ۱۰ تنی برنج قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ "علی میر گفت: ماموران ایست و بازرسی "سفیدابه" این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "نهبدان-زاهدان " به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیمروز" با بیان اینکه مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۱۰ تن برنج قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند، تصریح کرد: ارزش این محموله طبق نظر کارشناسان اداره گمرک، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف پوشاک قاچاق در شهرستان خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف ۵۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه "گوهرکوه" شهرستان خاش به یک دستگاه خودرو که از استان‌های جنوب عازم مرکز کشور بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۹ کیسه ۵۰ کیلویی انواع البسه خارجی قاچاق را کشف کردند.

او با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری باند ۵ نفره سارقان زورگیر با ۱۷ فقره سرقت در"زابل"

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری باند ۵ نفره سارقان زورگیر، وکشف ۱۷ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، موضوع در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱، در پی دریافت اظهارات مالباختگان و شباهت شیوه و شگرد این سرقت‌ها دریافتند که پای یک باند حرفه‌ای درمیان است.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به اینکه سارقان در تمامی این سرقت‌ها ازیک دستگاه موتورسیکلت ویک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ استفاده می‌کردند بیان داشت: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود و با استناد به سرنخ‌های بدست آمده در مرحله اول ۳ نفر از سارقان که از افراد سابقه دار بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان، طی هماهنگی قضائی دریک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ این ۳ سارق درمخفیگاهشان درخیابان کارگر دستگیر وبه کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت:متهمان که بین ۲۸ تا ۳۹ سال سن دارند پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت‌های بزهکارانه خود نداشتند و به ۱۷ فقره زور گیری وجه نقد و تلفن همراه، سرقت منزل، سرقت سیم برق وکابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان زابل با همدستی ۲ نفردیگر از دوستانشان اعتراف کردند.

او  با اشاره به کشف تعداد یک عدد کلت کمری، مقدار تقریبی ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق هوایی، سیم کابل مخابراتی و سیم برق خانگی، یک دستگاه تبلت، ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، تعداد ۷ عدد پلمپ کنتور آب به همراه کنتور، یک عدد باتوم کشوئی آهنی و ۱۰ کیلوگرم لوله مسی اسپیلت در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: در ادامه و در تحقیقات تکمیلی پلیس ۲ نفر دیگر عضو این باند نیز شناسایی و در عملیات‌هایی مجزا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت‌های به عنف و ناکام گذاشتن سارقان زورگیر، در ساعات کم تردد و به خصوص ساعات پایانی شب از تردد در نقاط تاریک و خلوت سطح شهر خودداری و در صورت مشاهده افراد مشکوک در فرعی‌ها و نقاط کور محلات سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه سارقان مسلح فرمانده انتظامی شهرستان زابل فرمانده انتظامی شهرستان خاش دوربین های مداربسته سرهنگ ثمره حسینی فقره سرقت برنج قاچاق یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۲۷ هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ متهم در شهرستان زابل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد