Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ،باحضور برجسته خانم حافظی همسر شهید نورخدا موسوی یادواره ی شهری لشکر فرشتگان در مکان اتحادیه در خرم آبادبرگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،یادواره ی شهری لشکر فرشتگان ،امروز مورخ ۲۶ مهرماه ۱۳۹۹ به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ،باحضور برجسته خانم حافظی همسر شهید نورخدا موسوی در مکان اتحادیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت خواهران اتحادیه انجمن اسلامی استان لرستان:هدف از طرح لشکر فرشتگان احیای الگوی سوم زن یا همان الگوی اصیل ایرانی اسلامی است.

خانم مومنی معاونت خواهران اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گفت:طرح لشکرفرشتگان از برنامه های محوری اتحادیه انجمن اسلامی است و این طرح مربوط به سال ۱۳۹۱که رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه ای را به کنگره ۷۰۰۰شهید زن می فرستند، که درآن نامه از زنان مجاهد مسلمان باتعبیر لشکری از فرشتگان یاد می کنند و هدف از اجرای این طرح احیای الگوی سوم زن یا همان الگوی اصیل ایرانی اسلامی است.

 

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری دربخشی از نامه فرمودند که:"امروز در اینجا برای تعظیم به ارتش هزاران نفری زنان شهیدی گرد آمده ایدکه در تغییر مسیر تاریخ اسلام و کشور نقشی شایسته ایفا کرده اندوسربلندبه محضرخدای متعال رفتند،لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند،تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادندودرنقش معماران ایران جدید ظاهرشدند.

 

وی در پایان افزود:هدف ما این است که این طرح به همت خود دانش آموزان برگزار شود و آنان بر اساس ایده های خودشان به سراغ الگوهای محیط زندگیشان بروند و کشف مصداق کنند وبعد در یادواره های مدرسه ای وشهری الگوهارا به هم نوعان و دانش آموزان معرفی کنند.

همسر شهیدنورخداموسوی:بهترین خاطره زندگی من تولدفرزندانم است

کبری حافظی همسر شهیدنورخداموسوی گفت:خاطرات زندگی من با آقا سید سرشار از شیرینی بود وهیچ خاطره تلخی در زندگیمان نداشتیم ،حتی شهادتشان هم برای من شیرین بود.

وی بیان کرد:بهترین خاطره زندگی من با آقاسید روزتولدفرزندانم بود،لحظه ای که به همسرم خبر تولد پسرم را دادند وبعد نوزاد را برای دیدار برای اقاسید بردند،همسرم  گفته بودند:"نه ! اول باید مادرش را ببینم"

من احساس میکنم این شهدا هستندکه آنقدرعزت وحرمت و بزرگی دارندکه حتی عزیزترین هدیه خدا را با همسرشان عوض نمیکنند.

وی درپایان افزود:من در طول چندین سال زندگی پربرکت با شهید درس هایی همچون ایثار،شهادت،رشادت،ازخودگذشتگی وشجاعت را آموختم وچه درسی بهتر از این درس هاست؟!

رفتند تا ما بمانیم....

جان فدایانی که خود را سپر آتش دشمن کردند تاهموطنانشان آسوده خاطر سر بر بالین بگذارند.

اتحادیه انجمن اسلامی استان لرستان،امروز میزبان خانواده ی شهید نورخدا موسوی بود که با جاودانه شدنش،اخلاص و شجاعت را برای ما معنا کرد.

خبرنگار:عاطفه موسی فرد

 

مصاحبه : ستایش لطیف پور،فاطمه نوری

عکاس : فاطمه مویدی کیا

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی شهید نورخدا موسوی لشکر فرشتگان دانش آموزان همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • معلمان ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند