Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرت بیل، مهاجم ولزی تاتنهام بالاخره برای این تیم به میدان رفت.

گرت بیل، مهاجم 31 ساله تاتنهام نخستین بازی مجدد خود برای این تیم را پس از هفت سال انجام داد اما او برای تاتنهام، چندان خوش یمن نبود.

به گزارش طرفداری، در جریان بازی تاتنهام و وست هم بالاخره انتظارها به پایان رسید و هواداران تاتنهام پس از گذشت هفت سال، مجدداً گرت بیل را در لیگ انگلیس و با پیراهن تاتنهام دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت بیل در جریان تساوی 3-3 تاتنهام و وست هم از دقیقه 72 و زمانی که بازی 3-0 به سود اسپرز بود، به جای استیون برخواین به بازی آمد. گرت بیل پس از هفت سال دوری از تاتنهام و لیگ انگلیس دوباره پیراهن اسپرز را پوشید و در لیگ انگلیس به میدان رفت اما ورود او به بازی چندان برای تاتنهام خوش یمن نبود و آن ها که 3-0 از وست هم جلو بودند، در طول 12 دقیقه 3 گل دریافت کردند و به تساوی 3-3 رضایت دادند. همچنین گرت بیل در دقیقه 91 یک فرصت گلزنی را از دست داد و این گونه بود که نخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سال، نه تنها رویایی نبود بلکه تبدیل به یک کابوس شد. در ادامه تصاویری از نخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سال را مشاهده می کنید:

نخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سالنخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سالنخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سالنخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سالنخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سالنخستین بازی گرت بیل برای تاتنهام پس از هفت سال

همچنین بخوانید:

تاتنهام 3-3 وست هم؛ گل دقیقه 94 لانزینی، آب سردی بر پیکره اسپرز

گرت بیل و از دست دادن موقعیت گلزنی در دقیقه 91 دیدار مقابل وست هم

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏