Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون دو گروه از خریداران شرایط مناسبی دارند که تا پایان هفته جاری با یکی از این دو گروه به توافق رسیده و امتیاز باشگاه سپیدرود را به خریدار جدید واگذار خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از این دو گروه شامل گروه پیشکسوتان سپیدرود هستند که خواهان به خدمت گیری امتیاز باشگاه می باشند و گروه دیگر ، شامل افرادی هستند که در کارهای عمرانی استان فعالیت دارند و از شرایط خوبی نیز برخوردارند که ما با بررسی های لازم  سپیدرود را به  گروهی که بهترین شرایط را داشته باشد، واگذار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با واگذاری سپیدرود رشت وضعیت تیم فوتبال آن نیز مشخص خواهد شد و خریدار جدید می تواند فعالیت خود آغاز کند تا تکلیف کادرفنی و بازیکنان این تیم مشخص شود و با آغاز تمرینات ، این تیم آماده حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد:  امیدواریم به زودی تیم فوتبال سپیدرود رشت که یکی از تیم های ریشه دار، قدیمی و پرطرفدار کشور محسوب می شود را در سطح اول فوتبال کشور مشاهده کنیم و مالک جدید بتواند به خوبی این تیم را حمایت کرده تا سپیدرود به حق خود برسد.

بخشی خاطرنشان کرد: البته برای واگذاری باشگاه سپیدرود رشت دقت لازم را انجام می دهیم و شرایط  مختلفی را برای خریداران در نظر گرفته ایم و همچنین با تعیین مقدار بدهی و اعلام رقم آن به خریدار، این انتقال انجام می شود و طرفداران سپیدرود دیگر نباید نگران مالک و خریدار جدید باشند چون ما شرایط مالی و اقتصادی خریداران را به خوبی بررسی و در نهایت، امتیاز باشگاه را به بهترین گزینه واگذار خواهیم کرد.

مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان فراخوانی را برای واگذاری امتیاز باشگاه سپیدرود رشت ارایه دادند که این امر منجر به حضور ۶ خریدار شد که البته با توجه به شرایط تعیین شده  مقرر شد  شرایط مالی و اقتصادی تمامی خریداران بررسی شود .تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اینک بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این میزان بدهی  باعث شده که کار انتقال امتیاز باشگاه سپیدرود با مشکل مواجه شود.

تیم فوتبال سپیدرود  رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت، در نهایت با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود امتیاز باشگاه سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم