Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدایراهیم زارعی گفت: پدافند غیرعامل به عنوان تضمین‌کننده امنیت افراد و صیانت از تمامیت ارضی حاکمیت در برابر تهدیدات موجب کاهش آسیب‌ها و مخاطرات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، محمدابراهیم زارعی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان در جلسه پدافند غیرعامل اعلام کرد: پدافند غیرعامل تضمین کننده افراد و صیانت از تمامیت ارضی حاکمیت در برابر تهدیدات است و پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌ها و مخاطرات را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و دانشگاهها با برگزاری برنامه‌های پدافند باید در راستای آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش کنند، افزود: در حوزه پدافند غیرعامل شناسایی حوزه‌های مهم و حساس جامعه ما را به موفقیت نزدیک می‌کند.

 

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های حوزه پدافند غیرعامل متناسب با شرایط روز، بیان کرد: حوزه پدافند غیرعامل باید بازخوردهای مثبت بدنبال داشته باشد.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان اضافه کرد: اجرای مانورها و رزمایش‌های پدافند غیرعامل باید به افزایش آمادگی و توان مقاومت مردم در زمان بحران کمک کند.

 

زارعی عنوان کرد: آنچه که امروز مهم است امیدبخشی به جامعه در شرایط سخت کرونایی و تقویت کادر بهداشتی و درمانی است و باید مورد توجه باشد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست استانداری استان کردستان پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر