Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام الحشد الشعبی در خصوص جنایت کشته شدن دوازده شهروند عراقی در «الفرحاتیه» صلاح الدین، این اقدام را در راستای حملات جدید بقایای عناصر داعش در این منطقه اعلام کرد.

خبرگزاری میزان –تیپ ۴۱ سازمان الحشد الشعبی عراق، به افشای ابعادی از فاجعه کشتار چندین غیرنظامی در استان صلاح الدین پرداخت و از رسانه‌ها درخواست کرد که به منظور حفظ صلح اجتماعی که به برکت خون و فداکاری فرزندان عراق به دست آمده است، مراقب شایعه پراکنی‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم الکریطی، مسئول عملیات تیپ ۴۱ الحشد الشعبی در این خصوص گفت: دو روز پیش، پیش از اینکه جنایت الفرحاتیه رخ دهد، یکی از پست‌های الحشد الشعبی در شهر بلد از سوی عناصر داعش هدف حمله و محاصره قرار گرفت که منجر به شهادت یکی از رزمندگان الحشدالشعبی و زخمی شدن سه نفر دیگر شد. تروریست‌ها پس از آن حمله، دست به ربودن شماری از شهروندان از جمله اعضایی از الحشد العشائری زدند که با نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی همکاری می‌کردند.

الکریطی با بیان اینکه این جنایت مذموم اولین بار نیست که توسط تروریست‌ها علیه نظامیان و غیرنظامیان در صلاح الدین صورت می‌گیرد، گفت: منطقه یثرب صلاح الدین هم شاهد چندین عملیات مشابه بود که در آن پرونده‌های قضایی علیه اعضای داعش ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: الحشد الشعبی شمال خانقین را از اشغال بقایای داعش آزاد کرد

الکریطی در پایان ضمن تاکید بر اینکه داعش صلح اجتماعی را که به برکت خون و فداکاری‌ها حاصل شده، مورد هدف گرفته است، اعلام کرد که تحقیقات درباره حادثه الفرحانیه دخالت داعش را در آن به اثبات خواهد رساند.

گفتنی است که صبح روز شنبه فرماندهی پلیس استان صلاح الدین در شمال عراق اعلام کرد که ۱۲ غیر نظامی از اهالی منطقه «الفرحاتیه» واقع در شهرستان «بلد» در جنوب این استان، از سوی یک گروه مسلح ناشناس ربوده شدند و بعد از آن اعلام شد که اجساد هشت نفر از این ربوده‌شدگان پیدا شده که همگی با شلیک گلوله جان خود را از دست داده‌اند و سرنوشت چهار نفر دیگر هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود