Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نعمت‌الله آزادی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبر، به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین نعمت‌های خداوند است که باید همیشه قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم در برقراری امنیت بسیار مهم و ارزشمند است، افزود: پلیس در مواجهه با چالش‌های اجتماعی مدیریت مطلوب را در دستورکار دارد و نقش مدیریت مطلوب در تعطیلی بازار، ایام کرونا، برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و استقبال و خاکسپاری شهدای خان‌طومان ملموس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام دو مأموریت ناجا در پلیس ۱۱۰ و پلیس ۱۹۷ با توجه به مؤلفه‌های مردم‌محوری و جامعه‌محوری، تصریح کرد: ایجاد نظم، آرامش عمومی، تقویت اعتماد مردمی و جلب اعتماد، مقبولیت در جامعه و جذب مشارکت‌های مردمی برای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های محوله از دیگر وظایف ناجا است.

این مسؤول با اشاره به اینکه ۸۲ درصد از مراجعات مردمی به کلانتری و پاسگاه‌ها با ابراز رضایت از نیروی انتظامی همراه است، بیان کرد: در بحث مبارزه با ارازل و اوباش می‌توان گفت این افراد در استان مازندران و شهرستان آمل فضا برای جولان ندارند و جا برای نفس کشیدن آنها از بین رفته است.

آزادی با اعلام اینکه ۶ نفر از ارازل و اوباش نام‌آشنا در این شهرستان طی هفته گذشته در اجرای طرح برخورد با ارازل و اوباش به دام قانون گرفتار شدند، ادامه داد: طی تیراندازی شبانه مدت‌ها قبل در یک شب ۷ نفر دستگیر شده و سرکرده آنها به دام قانون افتاد.

وی با بیان اینکه با گردن‌کشان، ارازل و اوباش در این شهرستان به شدت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید ریشه برهم‌زنان نظم و انضباط جامعه خشکانده شود، هیچ تعارف با این افراد نداریم و سر سوزن کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان آمل کشف و ضبط شده که بسیاری از این مواد خانمان‌ساز در محور مواصلاتی هراز زمین‌گیر شد، گفت: نسبت به سال گذشته در زمینه کشف و ضبط مواد مخدر با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بودیم.

این مسؤول با بیان اینکه بخش عمده مبارزه با جرایم اقتصادی به قاچاق چوب بازمی‌گردد که متخلفان جنگل‌ها را به یغما می‎برند، افزود: از ابتدای سال تاکنون میزان ۱۰۵ تن انواع چوب‌آلات قاچاق جنگلی در آمل کشف شد.

آزادی با اشاره به اینکه در حوزه استحفاظی آغوزبن تنها در یک روز ۴۴ تن انواع چوب‌آلات کشف و ضبط شد، گفت: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بودیم.

وی با اعلام اینکه با همکاری دستگاه قضایی و جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۶۰ پرونده قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز اجرایی شد، بیان کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ در این بخش ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ آزادی‌سازی با تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در زمینه جهاد کشاورزی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اجرای ۲۷۶ پرونده قلع و قمع بنای غیرمجاز در سایر دستگاه‌ها و نهادها گفت: در مجموع تعداد ۵۳۶ مورد پرونده قلع و قمع بنای غیرمجاز در آمل اجرا شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی فرمانده انتظامی آمل قلع و قمع بنای غیرمجاز چوب آلات قاچاق کشف مواد مخدر ارازل و اوباش شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموند جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبار‌های حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال