Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام روز یکشنبه روابط عمومی استانداری گلستان این تغییرات در علی‌آبادکتول، کلاله، مینودشت و گالیکش انجام شد.

بر اساس احکام استاندار گلستان، شهربانو برهانی به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، محمد میرعرب رضی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری علی آبادکتول و محمدرضا میرنیا به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کلاله منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ِ

همچنین حق شناس در این احکام، 
محمد کوهستانی را به عنوان سرپرست بخشداری کمالان شهرستان علی آبادکتول، یعقوب حاجیلری را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان گالیکش، غلامرضا ممشلی را به عنوان سرپرست بخشداری کوهسارات شهرستان مینودشت، پدرام مردی را به عنوان سرپرست بخشداری پیشکمر و علی پسرکلو را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان کلاله معرفی کرد.

استان گلستان با ۱۴ شهرستان حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استانداری گلستان گلستان هادی حق شناس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گلستان گلستان هادی حق شناس استانداری گلستان گلستان هادی حق شناس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود