Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۳۰ روستا و منطقه عشایری این بخش جهت ارائه خدمات آموزشی به فرزندان مردم نیاز به مدارس استاندارد دارند. 

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: در بسیاری از مدارس و نقاط عشایری فضا و امکانات و تجهیزات آموزشی وجود ندارد و فرزندان مردم در مکان کپری و خشت و گلی و غیراستاندارد تحصیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی خاش تصریح کرد: در نقاط روستایی رستم آباد، نجف آباد، ناصری، پدگان، سعید آباد دشت آبخوان، سیاه پر، رباط، شوگه، خان بی بی، اسلام آباد و حاجی آباد سرتلاپ، کارواندر، نورآباد سرتلاپ، کلکلی نو، شورک، همت آباد شکاری، شهرک پیمان، بیت آباد، شهرک درودی سنگان، کولکو، قاسم آباد دریحان، شهیدمدرس، دادمحمدآباد، درمحمدآباد، چاه سم و گزک سنگان و غیره باید مدارس جدید ایجاد و یا جایگزین مدارس قدیمی و کپری شوند.

وی اظهارکرد: در شرایط دشوار کرونایی اکثر مناطق روستایی بخش مرکزی خاش فعال بوده اند و ضرورت دارد برای بالا بردن کیفیت آموزشها با توجه به اینکه پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس رعایت شوند و اینکه دانش آموزان در گروههای مختلف گنجانده شده و یک روز درمیان در کلاس های درس حاضر می شوند، به دانش آموزان تبلت اهدا شود.

بخشدار مرکزی خاش بیان کرد: در برخی مناطق این بخش احتیاج به ساخت مدارس متوسطه و ابتدایی بوده و در مناطقی هم بایستی مدارس شبانه روزی ایجاد شود.

قلندرزهی ادامه داد: در سطح شهر خاش نیز مدارس قدیمی و با قدمت بالا و کلنگی مانند وحدت و شهید خمر وجود دارند که دو شیفته هستند و بایستی مدارس نو جایگزین آنها بشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش مدرسه سيستان و بلوچستان خيرين مدرسه ساز دولت استانی اجتماعی مرکزی خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری