Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تاتنهام معتقد است که گرت بیل و هری کین می توانستند با گل کردن موقعیت های خود، کار را برای پیروزی مقابل چکش ها تمام کنند. 

تاتنهام و وست هم در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 3-3 خاتمه یافت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام پس از تساوی مقابل وست هم راجع به شرایط این مسابقه گفت:

بازی تحت کنترل ما قرار داشت و هری کین می توانست گل چهارم ما را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت بیل را برای اتمام کار خود در بازی وارد میدان کردیم اما این فوتبال است. عملکرد تیم ما در طول مسابقه رو به افول بود. با حضور هری وینکس، ترکیب ما مجددا تعادل لازم را پیدا کرد و ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. دقیقا زمانی که بازی تحت کنترل ما قرار داشت، ما گل اول را دریافت کردیم و اعتماد به نفس آن ها افزایش یافت. بازیکنان من از نظر ذهنی آنقدر قوی نبودند که بتوانند با این موضوع کنار بیایند. در لحظات پایانی بازی، دو امتیاز مهم را از دست دادیم. ما می دانستیم که وست هم در ضربات ایستگاهی تیم قدرتمندی است و من این موضوع را به بازیکنان خود اطلاع داده بودم. دیوید مویس با وجود توماس سوچک، مروان فلینی جدید خود را پیدا کرده است. آن ها خوش شانس بودند اما خیلی تلاش کردند تا شانس خود را به دست آوردند و به همین خاطر، من آن ها را ستایش می کنم.

از مورینیو سوال شد که آیا نیمکت نشینی گرت بیل در این مسابقه تصمیم اشتباهی بود و او پاسخ داد:

من اینطور فکر نمی کنم. تصمیم ما مبنی بر عدم حضور گرت در ترکیب ابتدایی درست بود. از نظر من، این تصمیم به او نشان می دهد که در این تیم، همه چیز باب میل او نخواهد بود. این یک پیام به تمامی بازیکنان بود که همه باید برای جایگاه خود در ترکیب بجنگند. گرت به خوبی در تیم ما جا افتاده است و از نظر من مشکلی وجود ندارد. حیف شد که او نتوانست گل چهارم بازی را به ثمر برساند زیرا گل او می توانست کار را تمام کند اما این فوتبال است.

همچنین بخوانید:

تاتنهام 3-3 وست هم؛ گل دقیقه 94 لانزینی، آب سردی بر پیکره اسپرز

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)