Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@07:38:02 GMT

دم خروس مدعیان حمایت از مرجعیت بیرون زد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۰۵۶

دم خروس مدعیان حمایت از مرجعیت بیرون زد

اگر آیت‌الله سیستانی در منظومه فکری و سیاسی مدعیان اصلاحات، مهم و مطرح است چرا از بازنشر دیدگاه‌های معظم‌له در رابطه با رژیم منحوس صهیونیستی ابا دارند؟!

به گزارش مشرق، کیهان نوشت: آیت‌الله سیستانی جمعه گذشته در پاسخ به استفتای مطرح‌شده در مورد امکان خریدوفروش از مراکزی که بخشی از سود و درآمد خود را به حمایت از رژیم صهیونیستی اختصاص می‌دهند، اظهار داشت: «دادوستد محصولات اسرائیلی و نیز محصولات شرکت‌هایی که ثابت شده از اسرائیل حمایت مؤثر می‌کنند، جایز نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل‌تأمل در خبر فوق که کیهان روز گذشته آن را در صفحه اول خود منتشر کرد، این است که رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی به سانسور استفتای مهم حضرت آیت‌الله سیستانی درخصوص رژیم منحوس صهیونستی پرداختند.

گفتی است پیش‌ازاین مدیرمسئول کیهان در یادداشتی با عنوان «برخاسته از ارادت» به بیان دلشوره‌ای نسبت به بخشی از بیانیه دفتر مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق درباره نظارت سازمان ملل بر انتخابات پارلمانی این کشور پرداخت که با موج سنگین و هجمه مدعیان اصلاحات روبرو شد.

گرچه مدیرمسئول کیهان در یادداشت دیگری با عنوان «دوباره برخاسته از ارادت» به بیان توضیح و تصحیح یادداشت خود پرداخت، اما اصلاح‌طلبان بازهم در رقابت برای تشدید هجمه‌ها و توهین‌های خود علیه کیهان سنگ تمام

گذاشتند.

حال سؤال اساسی که در ترازوی نقد افکار عمومی باید قرار گیرد آن است که اگر آیت‌الله سیستانی در منظومه فکری و سیاسی مدعیان اصلاحات، مهم و مطرح است چرا از بازنشر دیدگاه‌های معظم‌له در رابطه با اسرائیل ابا دارند؟

بر کسی پوشیده نیست که مدعیان اصلاحات آنجا که پای منافع سیاسی و حزبی خود در میان است، خود را سینه‌چاک این‌وآن نشان می‌دهند و آنجا که همخوانی‌ای با انگاره‌ها و مفروضات خود نمی‌بینند، در رفتاری پاردوکسیکال، روش و منش‌شان دستخوش تغییر و تحول می‌شود و سانسور و سکوت را بر سینه‌چاکی ترجیح می‌دهند.

این ادعا در جایی قوت می‌گیرد که موضع مهم حضرت آیت‌الله سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان در رابطه با رژیم صهیونیستی در صفحه اول بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحاتی جای ندارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ شیعیان کیهان اصلاح طلبان حضرت آیت الله سیستانی شیعیان عراق مشرق مدیرمسئول کیهان آیت الله سیستانی مدعیان اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند

به گزارش خبرآنلاین، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم بزرگداشتی که حزب‌الله برای یکی از نیروهای خود برگزار کرد، گفت: دشمن عقلش را از دست داد و دیوانه شد و نتوانست قبل از اینکه کشتی‌هایی از تمام کشورهای غربی برای کمک به آن بیایند، بیدار شود و روی پاهایش بایستد، دشمن افلیجی است که ضربه سختی به سرش وارد شد، سعی کردند او را احیا کنند اما او بیدار نشد و او را تقویت کرده و به ارتکاب جنایت و نابود کردن مردم غزه تشویق کردند.

همچنین رعد اظهار کرد: هیچ قانون بین‌المللی نیست که بر اساس عدالت درباره آن حکم دهد و هیچ نیروی بین‌المللی وجود ندارد که آن را بازدارد بلکه بر عکس کسانی هستند که از آن حمایت می‌کنند تا این جنایات را مرتکب شود، همان کسانی که به حمایت از حقوق بشر فرا می‌خوانند، تمام منافق‌ها و دروغ‌گوهایی که مدعی تمدن و پیشرفت در غرب هستند اما از این دشمن حمایت مالی کرده و پول، سلاح و بمب‌های هوشمند و همینطور کریدور هوایی دائمی در اختیار آن قرار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مورد برخی حاکمیت‌ها و رهبران منطقه که از روی اشتباه روی این مدافعان حقوق بشر حساب باز کردند، ابراز تاسف کرد و گفت: مشخص شد که آنها در واقع بر روی جنایتکاران تکیه کردند و اگر آنها نبودند، رژیم صهیونیستی هم جرات نمی‌کرد دست به هیچ حماقتی در منطقه ما بزند.

او در ادامه تاکید کرد: دیوانگی دشمن ما را نمی‌ترساند و ما برای روبه‌رو شدن با آن و جان‌فشانی و دادن خونمان در راه دفاع از کشور و حاکمیت و عزت‌مان آماده‌ایم و می‌خواهیم آن در برابر تاریخ و تمام نسل‌های بشریت تقبیح کنیم چراکه آنچه در غزه مرتکب می‌شود، قبیح، جنایت و ننگی است که هیچ نسلی از شرق و غرب هرگز نمی‌تواند پلیدی آن را تحمل کند.

رعد در پایان نیز گفت: ما به شهادت نیروهای جهادگرمان و به جان‌فشانی‌ها و کارهای صالحشان افتخار می‌کنیم، دست آنها را می‌فشاریم و در کنارشان می‌ایستیم، مسوولیت ما این است که از آن حمایت کنیم، آنها را تقویت کنیم و مایوس‌کنندگانی که می‌خواهند ناامیدی را در دل مردم بکارند، کنار بزنیم و از آنجایی که مقابله ما با این دشمن رویارویی و تقابلی تعیین‌کننده و تاریخی بوده، پیروزی ما نیز سرنوشت‌ساز و تاریخی خواهد بود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903131

دیگر خبرها

  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد