Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست جمهوری لبنان روز یکشنبه هر گونه شایعه درباره نقش «میشل عون» رئیس جمهور این کشور در آزادی شاهزاده سعودی بازداشتی در لبنان و لغو حکم ممنوعیت سفر وی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری النشره، دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در جواب برخی رسانه‌ها که در پرونده شاهزاده «عبدالمحسن بن ولید بن عبدالمحسن بن عبدالعزیز آل سعود» معروف به شاهزاده قاچاقچی ادعا کرده بودند، میشل عون در آزادی او و لغو ممنوعیت سفرش دخالت داشته است، دفتر اطلاع رسانی رئیس جمهور بر خود لازم شمرد که در رد این ادعاها که به عنوان افتراء و ضدمه اخلاقی به مقام ریاست جمهوری است، توضیحاتی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: در اکتبر ۲۰۱۵ شاهزاده عبدالمحسن بن ولید (که در لبنان به شاهزاده کپتاگون معروف است)  در حالی که می‌خواست سوار بر هواپیمایی شخصی فرودگاه بین المللی بیروت را با ۱۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان از نوع کپتاگون، ترک کند، دستگیر شد. در مارس ۲۰۱۹ دادگاه کیفری جبل لبنان حکمی درباره او صادر کرد و در ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ دوره محکومیت حبس او پایان یافت، اما سفر او به خارج لبنان را ممنوع کرد.

دفتر ریاست جمهوری لبنان گفت: در دوم ماه مه ۲۰۲۰ وزیر دادگستری لبنان درخواست ویژه عفو شاهزاده سعودی را به ریاست جمهوری لبنان ارائه داد و در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۰ این درخواست توسط میشل عون رد شد.

بر اساس این بیانیه در همان روز ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۰ که عون درخواست عفو عبدالمحسن بن ولید را رد ، اما دادگاه تجدید نظر در بیروت، ممنوعیت سفر این شاهزاده سعودی را رد کرد و او در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (سوم مرداد ماه) لبنان را ترک کرد.

 

ریاست جمهوری لبنان تاکید کرد: «با توجه به این واقعیت‌های متقن، دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری از همه رسانه‌ها می‌خواهد قبل از اتهام زدن به فردی، اطلاعات لازم را درباره یک قضیه به دست آوردند تا احساسات مردم را بیجا تحریک نکنند و موجب تحریف افکار عمومی و صدمات روحی و روانی نشوند.»

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور لبنان میشل عون شاهزاده سعودی قاچاقچی ریاست جمهوری لبنان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر این اساس شهروندان یزدی می توانند برای رفع قطعی تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی مخابرات یزد جهت راهنمایی تماس بگیرند و مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع ۲۰۲۰ از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت کنند. ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 6093199

دیگر خبرها

  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم