Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما از پخش روزانه تلاوتهای جدید قاریان مصری بصورت روزانه از این شبکه خبر داد و گفت: تلاوت شاخص قاریان مصری هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود.
 
محمد هادی صلح جو با بیان اینکه در کنار پخش ترتیل یک جزء که ساعت ۱ بامداد روی آنتن می رود، افزود: ساعت ۳ بامداد نیز تلاوت قاریان مصری را خواهیم داشت و پس از ترتیل نیم جز قران مجید که ساعت ۶ صبح پخش می شود، تلاوت قاریان ایرانی ساعت ۷ و ۱۰:۴۵صبح پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: پس از ترتیل یک حزب قران کریم در ساعت ۱۲:۳۰، تلاوت روزانه یک آیه از قران در ساعت ۱۳ تلاوت های زیبای قاریان ایرانی ساعت ۲۱  و تلاوت شاهکار مجلسی قراء مصری در ساعت ۲۳ هر شب روی آنتن می رود.
 
سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: به این ترتیب ساعت ۲۳ یکشنبه ۲۷ مهرماه، تلاوت سوره های حشر، قریش، ماعون و کوثر از محمد اللیثی پخش می شود و فردا دوشنبه، تلاوت مجلسی سوره آل عمران توسط سید متولی عبدالعال به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.
 
صلح جو افزود: روز سه شنبه ۲۹ مهر هم تلاوت سوره مبارکه آل عمران توسط فتحی حسن الملیجی و در روز چهارشنبه، تلاوت سوره انعام محمود حسین منصور پخش می شود؛ در روز پنجشنبه مصادف با اول آبان نیز تلاوت سوره مبارکه بقره توسط احمد الرزیقی و روز جمعه، تلاوت سوره های مطففین، بلد و شمس توسط محمد بسیونی، قاری مصری روی آنتن خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: تلاوت سوره پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود