Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:25:27 GMT

دست دلالان از طلای سرخ خراسان رضوی کوتاه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۵۲۴

دست دلالان از طلای سرخ خراسان رضوی کوتاه می‌شود

گروه استان‌ها- با راه‌اندازی بازار فروش طلای سرخ در تربت حیدریه، دست دلالان تا حدود زیادی از این محصول کوتاه می‌شود. - اخبار استانها -

محسن قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به اینکه زعفران یکی از مهمترین محصولات استراتژیک بخش کشاورزی منطقه تربت حیدریه به شار می رود، لذا بازار خرید و فروش گل زعفران امسال از 20 مهرماه در مجاورت پایانه مسافربری آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این بازار هر ساله به مدت55 روز با مساحت حدود  8 هزار متر به متقاضیان خرید و فروش گل زعفران در شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات واگذار می‌شود.

4500 لیتر مایع تقلبی زعفران در بومهن کشف و معدوم‌سازی شد + فیلمتوضیحات نیکزاد درباره آسیب های خام فروشی زعفرانگزارش| دلالان در کمین طلای سرخ / فاجعه بزرگ در انتظار بازار زعفران ایران است

قندهاری به راه ادازی این بازار با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: در جلسه با معاونت برنامه ریزی فرمانداری ساماندهی در اولویت کار قرار گرفت و مصوب شد تا بین هر 5 غرفه یک سرویس بهداشتی، احداث شود، ضمن آنکه صدور کارت شناسایی، نصب سایبان جلو غرفه‌ها، بروزرسانی دوربین‌های نظارت تصویری و قرارداد با نیروی انتظامی نیز انجام گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه بیان داشت: بازار گل زعفران هر روز از ساعت 9 صبح الی 21 دایر است و امسال با توجه به‌ شیوع بیماری کرونا، ضمن ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از تمامی غرفه‌داران و مراجعین تقاضا داریم نسبت به رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد