Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی  با بیان اینکه یکی از مراکز اصلی شیوع بیماری کرونا، جایگاه‌های سوخت است، گفت: پرسنل این مراکز و سایر مراکز خدمات باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شجاعی افزود: نباید شاهد تجمع‌های مردمی در دفاتر پیشخوان باشیم از سوی دیگر باید برای فضا‌های مسقف همچون رستوران ها، داروخانه‌ها و بانک‌ها که خدمات ارائه می‌دهند چارچوبی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شاخص‌های وزارت بهداشت ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های زیر مجموعه خود طرح‌های اجرایی ارائه دهند.

شجاعی در ادامه سخنان خود اشاره به آمار ستاد مبنی بر اینکه ۵۰ درصد صنایع تولیدی استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند داشت و افزود: این رقم بسیار کم است و ما باید یاد بگیریم برخورد‌ها کم، اما به شدت اثرگذار باشد لذا فرمانداران تعداد بازدید‌ها از کارگاه‌های تولیدی را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید

برگزاری مراسم مذهبی و حفظ جان مردم دو هدف اصلی ستاد مدیریت کرونا تاخت و تاز بی امان موج سوم کرونا در خراسان شمالی

او عنوان کرد: برگزاری مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود و در خراسان شمالی از ابتدا تا کنون این مراسم‌ها به خوبی مدیریت شد و معضلی نداشتیم.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با توزیع ماسک ۹۰۰ تومانی در سطح استان نیز گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح ۴۸۰ هزار ماسک توزیع شده است.

او افزود: تمام فروشگاه‌های بزرگ، داروخانه‌ها و اصناف موظف به توزیع ماسک با قیمت ۹۰۰ تومان هستند.

شجاعی خطاب به تمام دستگاه‌های اجرایی استان گفت: باید خرید‌های حوزه ماسک خود را از تولیدات استانی انجام دهید، زیرا باید از این ۳ واحد‌های تولیدی استان حمایت شود.

او افزود: در بحث برگزاری نماز جماعت در ادارات سطح استان، باید این کار با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام و درب تمام نمازخانه‌ها نیز باز باشد و فرمانداران هم این موضوع را در سطح شهرستان‌های خود پیگیری کنند.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: کمیته‌ای با مسئولیت معاونت سیاسی شکل خواهد گرفت تا در بحث برگزاری مراسم فرآیند رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقیق‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تجمعات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند