Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:38:23 GMT

۲۵ کارگاه بسیج در استان مرکزی ماسک تولید می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۶۷۰

۲۵ کارگاه بسیج در استان مرکزی ماسک تولید می‌کنند

«امید محترمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کمبود پارچه برای تولید ماسک مشکل اصلی کارگاه‌های زیر پوشش است اما، با پیگیری‌ و همکاری برخی تولیدکنندگان تاکنون وقفه‌ای در خط تولید این کارگاه‌ها ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک در این کارگاه‌های استان تولید و در مناطق محروم و حاشیه نشین استان مرکزی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار دشت: در صورت حل مشکل تامین پارچه شمار کارگاه‌های تولید ماسک این نهاد انقلابی شمار کارگاه‌ها به ۶۰ واحد می‌رسد.

محترمی بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس و تجهیزات پزشکی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنان فعال است و تا شکست ویروس کرونا با خدمات متفاوت در کنار مردم و کادر پزشکی خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان مرکزی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز از استان‌های موفق کشور است و از اردیبهشت ماه تا ۲۵ مهرماه جاری بیش از ۲۹۰ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف استان توزیع سد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: سازماندهی گروه‌های جهادی بر اساس تخصص محور و منطقه محور است که بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان در عرصه های مختلف عمرانی ، بهداشتی، پزشکی، خدماتی، کشاورزی، درمانی، صنعتی، تولیدی و سایر فعالیت‌ها خدمات تخصصی به مردم ارایه می کنند.

۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ماسک ویروس کرونا استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان مرکزی کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید