Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:54:47 GMT

برندگان پنجمین قرعه کشی محصولات ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۶۸۳

برندگان پنجمین قرعه کشی محصولات ایران خودرو

به گزارش افکارنیوز،

نتایج قرعه کشی پنجمین مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو که روز گذشته  با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد، اعلام شد و در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار گرفت.

در فروش فوق العاده چهار محصول، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکس عرضه شده است. در برنامه پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی. یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شده است. زمان تحویل خودرو‌ها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

در مجموع برای پیش فروش ۸ محصول ایران خودرو ، ۷۱۵ هزار و ۵۵ نفر شرکت کردند که در این طرح ۲۲ هزار نفر ظرفیت و ۱۱ هزار نفر رزرو در نظر گرفته شده است. در مجموع ۳ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۹۸ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که ۹ هزار و ۴۵۰ ظرفیت و ۴ هزار و ۷۲۵ نفر رزرو در نظر گرفته شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محصولات ایران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو ایران خودرو پژو خودرو فروش فوق العاده دنا پلاس محصولات ایران خودرو برندگان قرعه کشی برندگان ایران خودرو برندگان قرعه کشی ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منصور امیریان گفت: این همایش با هدف ارتقای شاخص سلامت، پیشگیری و کاهش مخاطرات و آلودگی‌های تهدید کننده سلامت، در زنجیره مواد غذایی با منشا گیاهی و لزوم و اهمیت تولید و عرضه محصولات تولیدی شناسه دار با حضور تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرهنگیان شهرستان مرودشت شد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه و اولویت موضوع در سازمان جهاد کشاورزی فارس، مقرر شد محصولاتی که شناسه محصول را دریافت کنند، اجازه صادرات به خارج از کشور و فروش در بازار داخلی را خواهند داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: محصولات باغی شامل کیوی، انگور، سیب، پسته، انار، خرما و مرکبات و محصولات مزرعه‌ای و گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، بادمجان و کرفس برای صادرات به خارج از کشور و محصولات بازار داخلی شامل گوجه و خیار گلخانه‌ای و مزرعه ای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال و سیب، ملزم به دریافت کد شناسه محصول هستند.

امیریان تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات برای ثبت نام و دریافت کد شناسه محصول برای صادرات، قبل از کاشت و بازار داخلی یک ماه قبل از برداشت، به دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند