Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید فردین خدارحمی:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به مولایم امام حسین (ع) و امیدوارم که جواب سلام این حقیر را لبیک گوید و با سلام به پدر و مادر عزیزم و با تشکر از زحمات و رنج‌ها و مشقت‌هایی که شما برای به سعادت رسیدن من کشیدید.

فقط چند نکته در مورد دانش‌آموزان بگویم: همه محصلان باید برای معلمان یکسان باشند آنها را کمک کنید نه تحقیر،‌  با آنها طوری رفتار کنید که گرفتاری‌هایشان حل بشود. معلم نباید غرور داشته باشد زیرا همین غرور باعث شده دل هنرجو و شاگرد خود را بشکند. توصیه می‌کنم کتاب آیت‌الله مظاهری را بخوانید؛ معلمان عزیز همیشه نصیحت کردن آسان است اما شما باید با رفتارتان بچه‌ها را بسازید، خط بدهید حتی جواب سلام دادن شما هم در ساختن شخصیت آنها مهم است؛ امروز تأثیر مدرسه بر روی بچه‌ها خیلی اهمیت دارد.

معلمی کردن همان مسیر پیغمبر است، شاید شغلی کم درآمد باشد اما شغلی بزرگ بوده و خیلی حساس است زیرا معلم صندلی که نمی‌خواهد بسازد بلکه می‌خواهد آدم بسازد پس سرسری مسائل را نگاه نکنید.

همیشه دوست داشتم حصر بین معلم و شاگردی شکسته شود و من با معلمان خود درددل کنم. در آخر از همه معلمان و دوستانم حلالیت می‌خواهم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهید معلم همدان شهود رفتار اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من