Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:13:45 GMT

ستایش سرمربی العربی از مهدی ترابی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۰۱۰

ستایش سرمربی العربی از مهدی ترابی

سرمربی العربی به ستایش از مهدی ترابی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که خرید جدید تیمش بتواند خودش را نشان دهد و بدرخشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، مهدی ترابی آخرین خرید العربی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. انتقال ترابی به العربی با انتقاد هواداران این تیم همراه شد و آنها امیدوار بودند که تیم بازیکن سرشناس تر و بهتری را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همر هالگریمسون، سرمربی ایسلندی العربی درباره ترابی گفت: ترابی بازیکن خوبی است و به تیم کمک خواهد کرد. هر مربی بهترین‌ها را برای تیمش می‌خواهد. امیدوارم که ترابی در دیدار برابر ام‌صلال قدرت و توان خود را نشان دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی ترابی تیم فوتبال العربي قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد