Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  اظهارداشت:در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود معادن طلا در این استان ساخت سه مرکز فرآوری طلا در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه برای این مراکز فرآوری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، افزود: هم‌اینک مجوز استخراج ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن طلا از معدن میرجاوه صادر شده است‌.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مطالعات ایجاد مرکز فرآوری طلا بزمان هم در دست اقدام است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

او بیان‌کرد: هم‌اینک پروژه اکتشافی معدن طلای بزمان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال درحال انجام است و روند کار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

موهبتی افزود: پروژه اکتشافی معدن طلای «سرجنگل» در محدوده میرجاوه هم ۹۵درصد رشد دارد که با ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرایی می‌شود.

او  با اشاره به سایر پروژه‌های اکتشافی طلا، بیان کرد: پروژه‌های اکتشافی معدن طلای خارستان (بیدستر)تفتان با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال ۹۵ پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراحل اکتشاف معدن مس و طلای شهرستان نیمروز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و معدن سفیدآبه در نیمروز نیز با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریالی ۶۵ درصد رشد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه فرآوری طلا صنعت و معدن رونق اقتصادی سرمایه گذاری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان پیشرفت فیزیکی سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی که طی ۱۱ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، در حال حاضر به رشد ۸۵ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری نیز سرعت بخشی و تکمیل این پروژه است، اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده این پروژه تا پاییز سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می گیرد.

منصوری گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تحقق این پروژه سه و نیم میلیون متر مکعب آب برای حوزه صنعت و کشاورزی و پوشش پنج و نیم میلیون متر مکعبی آب شرب را خواهیم داشت.

کد خبر 6092366

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی