Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: اگر تاکنون نگران بیماران کرونایی بودیم، اینک بسیار نگران بیماران غیرکرونایی هم هستیم، چرا که آمار بیماران به شدت رو به افزایش بوده و بیمارستان ها ظرفیت پذیرش بیمار ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بیان کرد: سه جلسه فوق العاده به دلیل اهمیت موضوع کرونا طی سه روز گذشته برگزار شده است که به دلیل حساسیت موضوع ستاد فوق العاده کرونا با بخشداران روز گذشته انجام و این جلسه ستاد هم با حضور فرمانداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین ادامه داد: نکته کلیدی این است که حد و دامنه کرونا بسیار گسترده است و این موضوع فقط در توان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان نیست و امروز مهار کرونا به یک موضوع حاکمیتی تبدیل شده است.

 

حبیبی عنوان کرد: همه دستگاه ها، ادارات و نیروهای مسلح، باید اولویت استفاده از امکانات و نیروی انسانی خود را به موضوع کرونا اختصاص دهند و این موضوع باید از سوی فرمانداران و بخشداران پیگیری شود.

 

وی تأکید کرد: میزان پذیرش بیماران کرونایی ما از عدد ۴۰۰ بیشتر نبود و برهمین اساس ۴۰۰ تخت برای بیماران کرونا اختصاص داده شده بود و با توجه به اینکه این ظرفیت تکمیل شده، ۲۰۰ تخت دیگر به این طرفیت اضافه شده است و این یعنی اینکه شیب بیماران کرونایی رو به افزایش است و باید ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین توضیح داد: افزایش تخت در واقع یعنی نیاز مبرم به پرستار و همچنین افزایش هزینه و همچنین از تعداد ۲۰۰ تخت اضافه شده، ۴۰ تخت ویژه بیمارستان رحیمیان است و با تشکیل کمیته ای با مسئولیت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بیمارستان ارتش هم هرچه سریع تر باید آماده شود تا از این هفته پذیرش بیماران انجام شود.

 

وی گفت: یکی از راه های درمان بیماران کرونایی اکسیژن رسانی به بیماران است و در حال حاضر به شدت با کمبود اکسیژن برای بیماران کرونایی مواجه هستیم و مجبور به استفاده از کپسول های اکسیژن شدیم.

 

حبیبی اظهار کرد: هیچ منطقه سفیدی در استان نداریم و استان در وضعیت قرمز با مرز پرخطر است در ستاد مقابله با کرونا روز گذشته محدودیت ها را برای هفته سوم تمدید کردیم و در واقع ممنوعیت کار وجود ندارد بلکه محدودیت وجود دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: زمان اخطار به پایان رسیده و هشت ماه از وجود این شرایط می گذرد، از این پس چیزی به نام اخطار و تذکر وجود ندارد و بلافاصله پس از مشاهده هرگونه قانون گریزی، با مجوز دستگاه قضا، واحد متخلف پلمب خواهد شد.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین یادآور شد: اگر تاکنون نگران بیماران کرونایی بودیم، اینک بسیار نگران بیماران غیرکرونایی هم هستیم، چرا که آمار بیماران به شدت رو به افزایش بوده و بیمارستان ها ظرفیت پذیرش بیمار ندارند و بیماران بیماری های غیرواگیر هم دچار مشکلات زیادی هستند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران استانداری قزوین ستاد پیشگیری و مقابله بیماران کرونایی نگران بیماران بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

tags # جاده چالوس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین