Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری هم ساز جدایی زد.

 

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/28؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

حامد لک نامزد بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا شد

حامد لک دروازه بان پرسپولیس، در نظرسنجی بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از امروز (یکشنبه 27 مهر) برای انتخاب بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب نظرسنجی‌ ها را آغاز کرد.

سایت AFC در آغاز این نظرسنجی برای انتخاب بهترین گلر دست به کار شد و یک نظرسنجی به راه انداخت و نامزدهای کسب این عنوان را معرفی کرد. حامد لک، دروازه بان پرسپولیس در میان نامزدها قرار گرفت.

از طریق این لینک می توانید به دروازه بان مورد نظرتان رای بدهید.

مخالفت محمد نادری با افزایش 10 درصدی قراردادش

محمد نادری هنوز موافقت خود را با پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده است.

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار پاسخ نهایی محمد نادری برای تمدید قرار است. در جلساتی که طی دو شب اخیر بین محمد نادری و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شده و حمید مطهری هم در این جلسات حاضر بوده، باشگاه به نادری پیشنهاد داده با توجه به این که قرارداد او با این باشگاه به پایان رسیده، طبق عرف باشگاه 10 درصد به مبلغ قرارداد او شود. پیشنهادی که گویا به مذاق این مدافع جوان خوش نیامده و او انتظار بیشتری دارد.

 نادری در این جلسات که آخرین آن ها شب قبل برگزار شد، به مسئولان پرسپولیس گفته فردا نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد. حال باید دید محمد نادری در نهایت چه پاسخی به پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس خواهد داد.

پایان کار ربیع خواه در پرسپولیس

محسن ربیع ‌خواه امروز و پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با مدیران این باشگاه، قراردادش را فسخ و رضایتنامه خودش را دریافت کرد. 

به گزارش طرفداری، محسن ربیع خواه هافبک تیم پرسپولیس قراردادش را فسخ و از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد

لیگ ستارگان قطر؛ پیروزی الاهلی مقابل السیلیه در حضور امید ابراهیمی الخریطیات 0-2 الغرافه / شکست یاران پژمان منتظری آ اک آتن 1-1 پائوک؛ در آخرین دقایق، گل کریم انصاری فرد جبران شد پاکوس فریرا 2-1 سانتاکلارا | شکست آزورسی ها در حضور 26 دقیقه ای مغانلو شارلوا 1-2 خنک؛ شکست شارلوا در حضور کاوه رضایی و علی قلی ‌زاده زووله 0-3 آیندهوون؛ شکست زووله در شب از دست رفتن پنالتی رضا قوچان‌ نژاد شفیلد یونایتد 1-1 فولام؛ تقدیم ۱ امتیاز به شفیلد توسط الکساندر میتروویچ کریستال پالاس 1-1 برایتون؛ تقسیم امتیازات در دقیقه 90 ویارئال 2-1 والنسیا؛ شاگردان امری به صدر جدول رسیدند تاتنهام 3-3 وست هم؛ گل دقیقه 94 لانزینی، آب سردی بر پیکره اسپرز لسترسیتی 0-1 استون ویلا؛ شیر ها همچنان می درند و پیش می روند آاس رم 5-2 بنونتو؛ جالوروسی به مثلث خوفناک خط حمله خود دل بسته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمد نادری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد