Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:06:51 GMT

ساخت پیست دوچرخه سواری در ارومیه، اندر خم یک کوچه!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۳۵۸

ساخت پیست دوچرخه سواری در ارومیه، اندر خم یک کوچه!

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس هئیت دوچرخه سواری ارومیه گفت: باوجود دستور فرماندار و نیاز شدید به پیست تمرین دوچرخه سواری هنوز زمین در نظر گرفته شده در اختیار هئیت دوچرخه سواری ارومیه قرار نگرفته است.

جعفر کرباسی در گفت وگو با ایسنا افزود: تیرماه سال جاری طی جلسه ای که با فرماندار ارومیه تشکیل شد، باموافقت فرمانداری و اداره کل ورزش وجوانان استان زمینی در جاده انهر ابتدای ورودی شهرک شهریار که مطلق به اداره ورزش وجوانان است به هئیت دوچرخه سواری داده شد ولی تاکنون اداره کل ورزش و جوانان باوجود دستور فرماندار و نیاز شدید به پیست تمرین، این زمین را دراختیار هئیت قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه فرماندار در جلسه مذکور اعتبار عمرانی نیز برای ساخت این زمین تخصیص داد، تصریح کرد: هئیت دوچرخه سواری نقشه هایی نیز از سازمان جهانی دوچرخه سواری برای ساماندهی این زمین تهیه کرده ولی به دلیل عدم دراختیار قرار دادن این زمین هنوز عملیاتی نشده است.
کرباسی با تاکید بر اینکه بروکراسی های نابجای اداری باعث فرصت سوزی در حوزه ورزش استان می شود، خاطر نشان کرد: عدم پاسخگویی و عدم همکاری برای مهیا کردن امکانات برای رشد ورزش استان باعث فرصت سوزی و از بین رفتن ظرفیت ها و نیروهای ورزشی استان خواهد شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری ارومیه یاد آورشد: بالا بردن سطح سواد و سلامت جامعه در گسترش بُعد همگانی و قهرمان پروری استان وشهرستان در گرو همکاری سازمان ها و دراختیار قرار دادن حداقل امکانات ورزشی به ویژه در ورزش های همگانی از جمله دوچرخه سواری است.
وی ادامه داد: باوجود اینکه آذربایجان غربی و ارومیه دارای ورزشکاران با استعداد در رشته دوچرخه سواری در دو بخش بانوان و آقایان است ولی متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت ها تاکنون در این رشته نتوانسته ایم به جایگاه ملی و جهانی دست یابیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پیست دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • (ویدئو) قمه‌کشی رعب‌آور در خیابان‌های ارومیه
  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی