Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری این استان با تاکید بر تعامل و همراهی با رسانه‌ها به مدیران توصیه کرد: تا جز در مواردی که حاوی توهین و اتهام است، از فعالان این عرصه شکایتی نکنند.

او افزود: مدیران استان نباید به هر بهانه‌ای از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های مجازی شکایت کنند و باید مراقبت بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اضافه کرد: ممکن است رسانه‌ای از سر بی آگاهی خبری در رسانه خود منتشر کند که خلاف واقعیت باشد، که در اینجا وظیفه دستگاه و مدیر مربوطه این است که به جای شکایت، مطلب صحیح و شفاف را در اختیار آن رسانه قرار دهد تا از بروز شایعات و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید

افرادی که به عنوان دورکاری به سفر می‌روند به تخلفات اداری معرفی شوند

او در ادامه با تأکید بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان استان ادامه داد: به جز دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط خاص کرونا قرار دارد و نباید بر آن فشار مالی وارد کرد، سایر دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام کنند.

عباسی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان و روند فعالیت ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: به جز موج اول، در سایر موج‌های شیوع کرونا تکلیف و وظیفه‌ای برای دورکاری کارمندان ادارات از سوی ستاد ملی کرونا مشخص نشد، اما با این وجود اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاری به کارمندان بدهند.

او به ظرفیت کانون وکلای استان نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها و ادارات در پرونده‌های حقوقی خود از توان و ظرفیت وکلای مجرب و متعهد این کانون استفاده کنند.

عباسی در پایان بر پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عمومی مردم نیز تاکید کرد و گفت: امید است با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انگیزه و شور لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری در سال آینده فراهم شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اداری رسانه های مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیوع کرونا دستگاه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟