Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: پنج بازیکن غیر بومی به تیم اضافه شده است. وقتی تیم در سوپر لیگ حضور دارد، نمی‌شود به بازیکن سازی فکر کرد. اگر باشگاه‌ها در کنار تیم‌های سوپر لیگ خود آکادمی بسکتبال داشته باشند و استعدادیابی کنند می‌توانند اثر بیشتر و متفاوتی را در کل بسکتبال داشته باشند.

آزاده زمانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حضور در باشگاه نامی نو، اظهار کرد: این باشگاه به من پیشنهاد داد، روی آن فکر کردم و به خاطر اینکه می‌خواستم در اصفهان باشم قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامی نو در دو سال گذشته از بسکتبال بانوان حمایت کرده و امسال هم تصمیم به حمایت گرفت که با ارزش است. دو سال گذشته با زحمت کادر فنی قبلی و بازیکنان مقام‌های خوبی کسب کردند که قطعاً باشگاه پشت تیم بوده است. امسال کار را خوب شروع کردیم و باشگاه همکاری‌های لازم را در جذب بازیکن، سالن و … انجام داد.

وی ادامه داد: پنج بازیکن غیر بومی به تیم اضافه شده است. وقتی تیم در سوپر لیگ حضور دارد، نمی‌شود به بازیکن سازی فکر کرد. اگر باشگاه‌ها در کنار تیم‌های سوپر لیگ خود آکادمی بسکتبال داشته باشند و استعدادیابی کنند می‌توانند اثر بیشتر و متفاوتی را در کل بسکتبال داشته باشند، هرچند باید بگویم بازیکن جوان و آینده دار بومی در تیم داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو با بیان اینکه به خاطر کرونا تمرینات را دیر شروع کردیم، تصریح کرد: بازیکنانم خوب تمرین می‌کنند و همه سالم هستند. بازی‌ها نزدیک است که آمادگی و هماهنگی لازم را در بازی‌های اول نخواهیم داشت زیرا چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده که در ادامه رقابت‌ها خوب خواهیم شد.

زمانپور اضافه کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال از یک آبان شروع خواهد شد. طبق دستور العمل فدراسیون پیش می‌رویم، هر شخصی باید رعایت کند و اینکه بازیکنی بیمار می‌شود یا خیر را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی همه مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهیم که کسی بیمار نشود یا تعداد آنها کم باشد. طبق دستور العمل فدراسیون اگر سی درصد از بازیکنان یک تیم کرونا بگیرند بازی لغو خواهد شد.

وی در خصوص هدف تیم بسکتبال نامی نو در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها برای بازی خوب و گرفتن نتیجه می آیند، هدف ما هم همین است و خواهد بود که بازی خوب ارائه دهیم و برای قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو با اشاره به اینکه در همه جای دنیا استعداد وجود دارد باید دید چگونه از آنها بهره برداری می‌شود، گفت: وقتی نگاه ورزش ما معطوف به ورزش بانوان نیست و کمتر رسیدگی می‌شود، نمی‌توان انتظار اتفاق بزرگی را داشت، پیشرفت بانوان غیر ممکن هم نخواهد بود نیاز به برنامه ریزی خوب، دقیق و منظم دارد.

زمانپور افزود امیدوارم لیگ امسال با سلامتی همه افرادی که حضور دارند به پایان برسد، لیگ سالمی از همه نظر داشته باشیم و رقابت‌های قشنگی ببینیم.

کد خبر 450453

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال بانوان نامی نو لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه نامی نو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بسکتبال داشته باشند بسکتبال بانوان تیم بسکتبال سوپر لیگ نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند