Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که جنجال‌ها بر سر هانتر بایدن، پسر نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و لپ‌تاپی که ادعا می‌شود حاوی ایمیل‌های تجاری اوست بالا گرفته است، کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ از آن به عنوان سندی در اثبات فساد جو بایدن یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: این باتلاق، رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های جریان اصلی، آنها می‌خواهند جو بایدن پیروز شود، حتی با وجود اینکه ممکن است بایدن سازش‌پذیرترین فرد در تاریخ سیاست آمریکا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته تا انتخابات زمان باقی مانده است و آنها طوری وانمود می‌کنند که گویی مساله‌ای وجود ندارد.

ترامپ جونیور همچنین به گزارش‌هایی درباره جنجال‌های حول هانتر بایدن، پسر معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا و جانبداری حزب دموکرات تاکید کرد.

او گفت: همه آنچه دموکرات‌ها و رسانه‌ها که از دیدگاه من یک گروه هستند، انجام دادند و مرا وادار کردند تا ۳۰ ساعت بابت آن مورد سوال قرار گیرم و می‌گفتند که من مرتکب خیانت شده‌ام، در واقع کاری است که هانتر بایدن انجام می‌دهد. وقتی دونالد ترامپ پیروز شد، باید بالاترین رده‌های اف‌بی‌آی را در هم بشکند.

کارزار ریاست جمهوری دونالد ترامپ مرتبا روی ادعاهای فساد هانتر بایدن تمرکز می‌کند و متحدان ترامپ اف‌بی‌آی را به سوءمدیریت شواهد مرتبط به پسر جو بایدن متهم می‌کنند.

سناتور رون جانسون از کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌ای خواسته تا جزئیات مرتبط با وجود لپ‌تاپی متعلق به هانتر بایدن را تایید یا رد کند. جانسون در نامه‌ای به مدیر اف‌بی‌آی نوشت که یک افشاگر در تاریخ ۲۴ سپتامبر به کمیته اطلاعاتی سنا گفت که لپ‌تاپی از هانتر بایدن را در اختیار دارد که برای کارهای تجاری اوست و او آن را به اف‌بی‌آی تحویل داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ جو بایدن دونالد ترامپ هانتر بایدن اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «هاله غریط»، سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه برای اعتراض به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه از سمتش استعفا کرده است.  از سال 2006 به وزارت خارجه آمریکا پیوسته بود. 

غریط که از سال 2006 به وزارت خارجه آمریکا پیوسته بود در صفحه خود در لینکدین نوشته که روز 24 آوریل 2024 بعد از 18 سال خدمت در وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های آمریکا در قبال غزه از سمتش کناره‌گیری کرده است. 

وزارت خارجه آمریکا در صفحه‌ای که برای معرفی او در وب‌سایت خود اختصاص داده غریط را به عنوان فردی «مشتاق به دیپلماسی و مشتاق برای شکستن موانع از طریق ارتباطات و فهم دوجانبه» معرفی کرده است. 

استعفای این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعتراضات گسترده در داخل این کشور به سیاست‌های دولت جو بایدن برای حمایت‌های بی‌چون و چرا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود. 

در ماه اکتبر هم جاش پائول، مدیر اداره امور نظامی-سیاسی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به سیاست‌های بایدن از سمتش استعفا کرد. 

ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیمریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیمتحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایراننمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن