Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج اولیه غیر رسمی شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری در بولیوی از پیشتازی نامزد نزدیک به اوو مورالس، رئیس جمهور پیشین این کشور خبر می‌دهد.

بنا به اعلام شبکه تلویزیونی Unitel بولیوی، لوئیس آرس، نامزد حزب جنبش سوسیالیسم، با کسب ۵۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد آرا شمارش شده تاکنون نسبت به رقبای خود پیش است. بر اساس شمارش سریع آرا، تا این لحظه کارلوس مسا، رقیب اصلی آرس تاکنون ۳۱.۵ درصد آرا را از آن خود کرده است.

در همین حال نتایج اولیه شمارش آرا از سوی دیوان عالی انتخابات بولیوی (TSE) که پس از شمارش پنج درصد آرا منتشر شد، نشان داد که مسا ۵۰.۷۵ و آرس ۳۳.۰۴ درصد آرا را کسب کرده اند. سالوادور رومرو، رئیس دیوان عالی انتخابات بولیوی روز شنبه به خبرنگاران اطمینان داد که شمارش آرا به طور شفاف و مطابق با قانون انجام خواهد شد و هر کس از جمله روزنامه نگاران و ناظران بین المللی قادر به نظارت بر روند و عکس گرفتن از اظهارات مراکز رای گیری در مورد آرا هستند.

زمان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری بولیوی، ساعت ۱۷ روز یکشنبه به وقت محلی به پایان رسید.

در انتخابات اکتبر ۲۰۱۹ در بولیوی ناآرامی‌هایی در بولیوی پدید آمد که در ادامه آن بیشتر مقامات دولت از جمله رئیس‌جمهور استعفا کردند. در میان این ناآرامی‌های سیاسی، جینین آنز، رهبر مخالفان مورالس، علی‌رغم آنکه موفق به کسب حدنصاب آرا نشده بود خود را رئیس‌جمهور موقت خواند. آنز پیشتر وعده داده بود که مورالس اجازه نخواهد یافت در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوو مورالس انتخابات در بولیوی آمریکای لاتین ریاست جمهوری درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 127 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا