Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:05:01 GMT

پلیس فرودگاه مهرآباد به دوربین روی لباس مجهز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۷۸۰

پلیس فرودگاه مهرآباد به دوربین روی لباس مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرودگاه بین المللی مهرآباد، فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی مهرآباد از مجهز شدن پلیس و عوامل انتظامی فرودگاه مهرآباد به دوربین البسه خبر داد و گفت این مهم به منظور تحقق عدالت قضائی و برقراری امنیت انجام گرفته است.

سرهنگ حجازی فرماندهی پلیس فرودگاه مهرآباد گفت در هفته نیروی انتظامی اجرای این طرح از محورهای طرح‌های تحولی و در راستای صیانت از حقوق شهروندی بوده و کلیه اقدامات مأموران پلیس به طور مستمر ثبت و ضبط و نظارت لحظه‌ای انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حجازی گفت: نصب دوربین بر روی لباس مأموران خصوصاً در ورودی ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد موجب استاندارد شدن رفتار کارکنان در مواجهه با مراجعان و حفظ حقوق شهروندی است.

کد خبر 5051223

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد پلیس فرودگاههای کشور اداره کل فرودگاه مهرآباد ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار تولید نفت قیمت نفت شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد آمریکا بازار سهام ایالات متحده امریکا وزارت نیرو وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات غیرنفتی بازار سرمایه فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر،  حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟