Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت بهتر است به جای سرپرست تیم برای مدیران عامل باشگاه‌ها شرط مدرک مدیریت بگذارند.

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شرط مدرک مدیریت برای سرپرستان تیم‌ها در لیگ برتر بیستم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، قاسمپور اظهار داشت:

به نظرم بهتر است به جای اینکه برای سرپرست تیم‌ها شرط مدرک مدیریت قرار بدهند برای مدیران عامل باشگاه‌ها چنین شرطی بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون سرپرست تیم باید کارهای اجرایی مثل رزرو هتل و بلیت هواپیما را انجام بدهد و قرار نیست که سیاست‌گذاری کلان برای تیم و باشگاه انجام بدهد. سرپرست اختیار زیادی از خود ندارد که نیازی به مدرک مدیریت باشد.

وی افزود:

مدیرعامل باشگاه نیاز به مدرک و تحصیلات مدیریتی دارد زیرا در امر سیاست‌گذاری باشگاه دخیل است و بسیاری از قراردادها را نیز باید منعقد کند. اگر مدیرعامل با بحث‌های علمی و عملی مدیریتی آشنایی داشته باشد برخی از مشکلات باشگاه ها کمتر خواهد شد. شما ببینید که چه قراردادهایی با بازیکنان خارجی در برخی باشگاه‌ها امضا می‌شود.حتی گاهی یک دلال لابی‌ می‌کند و با واسطه‌گری بازیکنان خودش را به مدیرعامل یک باشگاه تحمیل می‌کند. مدیرعامل باشگاه باید کار مدیریت انجام داده باشد و مدرک مدیریت داشته باشد.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه قرار است فقط سرمربیانی با مدرک حرفه‌ای گری روی نیمکت تیم بنشیند عنوان کرد:

اگر اشتباه نکنم این قانون قرار بود حدود سه چهار سال قبل اجرایی شود اما به نوعی ماست‌مالی شد و رفت. اکنون هم مساله‌ خاصی نیست و فکر می‌کنم که با لابی‌گری حل شود! زمانی که یک فرد وام کلانی از بانک می‌گیرد و وثیقه‌ای نمی‌گذارد و بعد هم پاسخگو نیست و بیت‌المال هدر می‌رود دیگر نباید از فوتبال خرده گرفت که چرا فردی بودن داشتن مدرک مربیگری سرمربی شده است.

وی تصریح کرد:

برخی از سرمربیان دارای مدرک مربیگری هم چه گلی به سر تیم‌ها زده‌اند؟! در یک فصل سه باشگاه عوض کردند. اگر خوب نتیجه می‌گرفتند می‌گفتیم که بخاطر نتایج ایده‌آل‌شان بوده است اما این افراد با لابی‌گری و بدون اینکه کار خاصی کرده باشند از یک باشگاه به باشگاه دیگری رفته‌اند. برای این مساله مدرک حرفه‌ای مربیگری در این فصل هم راهی پیدا می‌شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدرک مدیریت باشگاه ها شرط مدرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه شکست مقابل کایل اسنایدر در تورنمنت کرواسی پرونده المپیکی شدن کامران قاسمپور در 97 کیلوگرم را بست، اما اخیرا برخی اخبار و شنیده‌ها حکایت از شانس این کشتی گیر در وزن 86 کیلوگرم برای رسیدن به المپیک دارند.

ادامه دار شدن دوران نقاهت حسن یزدانی بعد از جراحی کتف باعث شده تا برگزاری انتخابی بین حسن و کامران، دو همشهری و رفیق قدیمی بیش از پیش پررنگ شود. 

برخلاف حسن یزدانی که هنوز وارد اردو نشده، کامران قاسمپور به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی زیر نظر محسن کاوه و دیگر مربیان مشغول تمرین است.

اینطور که از تمرینات کامران قاسمپور پیداست، این کشتی گیر جویباری با انگیزه المپیکی شدن تمرین می‌کند. البته که حتی در صورت ناکامی او برای رسیدن به المپیک، این شانس برای کامران در وزن 92 کیلوگرم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم