Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:08:27 GMT

بیانیه فن‌دایک: قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۰۹۹

بیانیه فن‌دایک: قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم

ویرژیل فن دایک بعد از مشخص شدن مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی در بیانیه ای از هوادارانش تشکر کرد و قول داد قوی‌تر، سالم تر و بهتر به میادین برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشخص شدن نوع مصدومیت ویرژیل فن دایک و اعلام پاره شدن رباط صلیبی او که می تواند حتی تا پایان فصل از میادین دور نگهش دارد، ستاره هلندی لیورپول در اولین واکنش رسمی بیانیه ای در اینستاگرامش منتشر کرد و قول داد بهتر، سالمتر و قوی تر به میادین برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل اورتون، فن دایک در همان پانزده دقیقه ابتدایی بازی بعد از تکل بسیار خشنی که جردن پیکفورد دروازه بان اورتون روی پایش رفت آسیب دید و به ناچار از زمین بیرون رفت. تکلی که واکنشهای بسیار زیادی برانگیخته بود و هواداران لیورپول را نگران ستاره خط دفاعی شان کرده بود. معاینات بعدی نشان داد که فن دایک دچار پارگی رباط صلیبی شده و بدون شک مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

 

 

بیانیه فن دایک که در حساب او در شبکه های اجتماعی منتشر شده از این قرار است:

 

 

بعد از اتفاق دیروز، من امروز بعد از ظهر با یک مشاور برجسته ملاقات کردم تا فرایند برنامه ریزی دقیق برای توانبخشی و بازگشت را شروع کنم. حالا تمام تمرکزم را به بدست آوردن سلامتی ام معطوف کرده ام و هر چه در توانم باشد خواهم کرد تا هر چه سریعتر برگردم.

 

با وجود اینکه از این بابت ناراحتم اما اعتقاد راسخ دارم که در هر دشواری‌، فرصتی نهفته است و من با کمک خدا حتماً بهتر، سالم، تر و قوی‌تر از قبل برخواهم گشت.

 

من باور دارم در فوتبال، درست مثل زندگی، هیچ اتفاقی بی‌دلیل نیست و در زمان عبور از فراز و نشیبها خیلی مهم است که آرامش مان را حفظ کنیم. من با حمایت همسرم، فرزندانم، خانواده ام و همه خانواده لیورپول برای روبرو شدن با این چالش آماده ام.

 

می خواهم از همه به خاطر پیامهای حمایت شان تشکر کنم. این برای من و خانواده ام فوق العاده باارزش است. در آستانه چند هفته بزرگی که در پیش است من هر چه ممکن باشد برای حمایت از هم تیمی هایم انجام خواهم داد و روز به روز برای بهبود و بازگشت خودم هم تلاش خواهم کرد. من برمی گردم.

 

ویرژیل فن دایک

 

 

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک فن دایک قوی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!