Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وقتی شما از دوربین ماشین یا دوربین ضد سرقت خودرو استفاده می‌کنید یک نگهبان ۲۴ ساعته استخدام کرده اید که همیشه فعال بوده و اطلاعات و وقایع خودرو شما را ثبت و ضبط می‌کند و هر اتفاقی که افتاد شما را در جریان می‌گذارد.

با پیشرفت تکنولوژی شما با دوربین خودرو وای فای دار و سیمکارت خور می‌توانید با گوشی خود به دوربین اتومبیل خود وصل شده و به صورت زنده و آنلاین با استفاده از گوشی‌های هوشمند و یا کامپیوتر تصاویر و وقایع اطراف خودرو خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین‌های خودرو از یک الی چند لنز ساخته می‌شوند که می‌توانند در هر مکانی داخل خودرو تعبیه شوند.

کاربرد دوربین‌های یاد شده وسیع است و امروزه شرکت‌های مختلفی با در نظر گرفتن استانداردهای گوناگون، این نوع از تجهیزات را تولید می‌کنند.

به همین دلیل هزینه‌ی درخواستی برای هر یک از آنها با توجه به کارکرد آنها متفاوت است. دوربین خودرو قادر است تمام رویدادهای و وقایعی که در داخل خودرو رخ می‌دهد به طور کامل ثبت کند. این نوع از محصولات به ندرت دچار خرابی شده و کارکرد آنها در صورتی که گزینه‌های باکیفیت را خریداری کنید، بسیار مطلوب خواهد بود. در برخی از مدل‌های موجود شما می‌توانید؛

دوربین خودرو تهران

دوربین خودرو تهران دارای ویژگی‌های از جمله تصویر برداری در شب می‌باشد. ال ای دی‌های مادون قرمزی که در این نوع از دوربین‌های خودرو نصب می‌شود می‌تواند به راحتی در تاریکی تصاویر را بدون هیچ گونه افت در کیفیت ثبت کنند. وجود این LED ها سبب می‌شود که محیط مناسبی برای تصویربرداری فراهم شود به همین دلیل است که کیفیت تصویرها مناسب هستند.

دوربین خودرو تهران دارای یک باتری قوی می‌باشد که توانایی روشن نگه داشتن آن را برای ساعت‌ها دارد. کیفیت و کارکرد باتری‌های موجود در این دوربین‌ها از مدلی به مدل دیگر متفاوت است، در خرید این نوع از محصولات می‌توانید با ارزیابی دقیق و با توجه به نیازهای موجود مناسب‌ترین نمونه را خریداری کنید.

برای خرید دوربین خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

· برای خرید دوربین اتومبیل سعی کنید از جاهایی و یاسایت هایی خرید کنید که امکان راهنمایی در خرید برای شما داشته باشند چون تنوع مدل‌های دوربین‌های خودرو زیاد هست و مدل‌های مختلفی در بازار موجود است و با فروشنده مشاوره کنید تا نسبت به نیاز شما مدلی معرفی کنند

· بعد از خرید شما را راهنمایی کنند چون مدل‌های جدید دوربین‌های فیلم برداری خودرو اکثراً نرم افزار مخصوص دارند که هرکدام هم روش‌های خاص نصب و راه اندازی می‌شوند.

· به عنوان مثال دیده شده خریدار بهترین دوربین ماشین را از سایتی خرید کرده اند و قادر به نصب برنامه‌های دوربین ماشین نیستند این در حالی است که سایت فروشنده که تخصصی دراین زمینه ندارد که شما را راهنمایی کند و یا در برخی مواقع اصلاً جواب تماس خریدار را نمی‌دهند

· دوربین که از جای نامعتبری خریداری شود و نتوانید برنامه‌های آن را نصب کنید بلااستفاده دست مشتری می‌ماند

· برخی از خریداران بعد از خرید محصول از سایت‌های نامعتبر قادر به نصب آنها نخواهند بود و نظرهای منفی در مورد یک محصول حرفه‌ای را در سایت‌ها منتشر می‌کنند در حالی که آن محصول حرفه‌ای را می‌توانید از جایی تهیه کنید که هم قبل از خرید وهم بعد از تهیه دوربین و هنگام نصب نرم افزاری و سخت افزاری دوربین شما بر روی ماشین شما را راهنمایی کنند

· فروشگاه دوربین خودرو آذرال با ده سال سابقه کار حتی بعد از فروش محصولات که چندین سال از زمان تهیه دوربین گذشته با این همه به مشتری‌های خود پشتیبانی و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد.

دوربین خودرو شیائومی یکی از برندهای دوربین‌های خودرو

دوربین خودرو شیائومی یکی از مدل‌های پرفروش این نوع از دوربین‌ها است که دارای ویژگی‌های مطلوبی است، هزینه‌ی درخواستی مناسب با کارایی عالی از جمله دلیل اصلی افزایش میزان فروش این محصولات می‌باشد.

ثبت خاطرات سفر با دوربین‌های خودرویی

ثبت خاطرات سفر به ویژه عبور از مناطق زیبا در حین رانندگی با استفاده از این نوع از دوربین‌های خالی از لطف نیست. از سوی دیگر زمانی که خودروی خود را در مکانی دور پارک کرده اید با وجود دوربین مخفی خودرو همواره از امنیت آن مطلع هستید، وجود چنین دستگاه‌هایی می‌تواند سرقت خودرو را به طور ویژه کاهش دهد. کافی است با فعال کردن دوربین همه ی وقایع رو ثبت کنید و در صورتی که به آن نیاز ندارید گزینه‌ی خاموش را انتخاب کنید

دوربین ضد سرقت خودرو

وجود دوربین ضد سرقت خودرو می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای از به وجود آمدن هرگونه حادثه ناگواری جلوگیری کند، اگر نیاز است که برای مدت طولانی خودروی خود را در یک ناحیه‌ی دور پارک کنید، از مزیت دوربین ضد سرقت خودرو بی بهره نمانید.

دوربین ضد سرقت خودرو با توجه به نوع مدل و برندی که خریداری شده است، می‌تواند حافظه‌ای بین ۳۲ تا ۶۴ گیگ داشته باشد. برخی از مدل‌های این نوع از محصولات دارای ویژگی و البته آیتم‌های خاصی هستند که کارایی آنها را بهبود داده است، در خرید می‌توانید با بررسی مشخصات این محصولات، مناسب‌ترین گزینه را در اولویت خود قرار دهید به عنوان مثال می‌توانید تصاویر موجود را علاوه بر مشاهده بر روی گوشی خود، ذخیره کنید. پارکینگ مد یکی از ویژگی‌های امنیتی این نوع از دوربین‌ها است که اگر فعال باشد در این حالت می‌تواند به صورت کامل وقایع اطراف را در همه ی بازه‌های زمانی ثبت کند حتی اگر خاموش باشد.

فروشگاه آذرال با سابقه ارائه خدمات لوازم حفاظتی و جانبی خودرو (انواع دوربین‌های خودرو، دوربین خودرو سیم کارت خور و…) به مدت ۱۰ سال یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تهیه دوربین‌های خودرو می‌باشد.

برای تهیه دوربین‌های خودرو باکیفیت با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه آذرال به نشانی:

https://azaral.com

می‌توانید از محصولات و قیمت‌ها و سایر خدمات این شرکت آگاه شوید.

تلفن تماس با فروشگاه آذرال:

۰۹۱۴۳۰۰۵۶۱۸ – ۰۲۱۹۱۳۰۵۶۱۸ - ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۳۹

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5051246

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین دوربین مدار بسته دوربین نظارتی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری نوع از دوربین ها دوربین های خودرو دوربین خودرو تهیه دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اواسط تابستان سال ۱۴۰۲ آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان از سوی هیات وزیران به تصویب رسید. این آیین‌نامه در راستای حمایت از ایثارگران و تسهیل در امر واردات خودرو برای جانبازان محترم تدوین شده بود. با وجود این، بنیاد شهید و امور ایثارگران در بررسی این آیین‌نامه، ایراداتی را در آن تشخیص داد و به همین دلیل، پیشنهاد اصلاح آن را در تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ به هیات دولت ارسال کرد.

نهایتا پس از پیگیری‌های مستمر بنیاد شهید و با درک صحیح دولت از نیازها و دغدغه‌های جانبازان سرافراز، در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ اصلاحیه این آیین‌نامه به تصویب هیات وزیران رسید.

مهم‌ترین تغییر در این اصلاحیه، حذف ماده ۲۰ آیین‌نامه قبلی است. ماده ۲۰ پیشین، خرید و فروش خودروهای جانبازان را به مدت ۵ سال ممنوع می‌کرد. این موضوع، نارضایتی بسیاری از جانبازان را به دنبال داشت، چرا که آن‌ها را در استفاده از خودروهای خود محدود می‌کرد.

با حذف ماده ۲۰ جانبازان عزیز پس از واردات خودرو می‌توانند آزادانه نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنند. این اقدام گامی مهم در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های جانبازان محترم و تسهیل در امور مربوط به خودروهای ایشان تلقی می‌شود.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900301

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی