Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست خبری سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با حضور ابراهیم محمدحسن بیگی دبیر علمی، ایوب دهقانکار مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و مصطفی راضی جلالی دبیر اجرایی این جایزه ادبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست خبری سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد چهارشنبه (۳۰مهرماه) ساعت ۱۰ صبح در سالن زنده یاد عاشوری این موسسه برپا می‌شود.

جایزه ادبی جلال آل‌احمد هر سال در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» آثار منتشر شده سال قبل را بررسی کرده، برگزیدگان و شایسته‌های تقدیر بخش‌های چهارگانه را به جامعه ادبی کشور معرفی می‌کند.

ابراهیم محمد حسن‌بیگی، حمید حسام، مرتضی سرهنگی، مریم مشرف، ابوالفضل حری، مصطفی جمشیدی، محمدرضا بایرامی، محمدرضا شرفی‌خبوشان و علی چنگیزی، اعضای هیئت علمی سیزدهمین دوره این رویداد ادبی را تشکیل می‌دهند.

نشست خبری سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد چهارشنبه (۳۰مهرماه) ساعت ۱۰ با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند نشست خبری این جایزه را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دنبال کنند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایزه ادبی جلال آل احمد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران وزارت ارشاد جایزه ادبی جلال آل احمد سیزدهمین دوره نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سیمینی که دانشور بود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا