Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:39:10 GMT

دروازه بان آلمانی بالاتر از مسی ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۲۸۱

دروازه بان آلمانی بالاتر از مسی ایستاد

ترشتگن با انتخاب اعضای باشگاه بارسلونا بهترین بازیکن فصل آبی اناری ها لقب گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی، با نمایش‌های درخشان خود توانست به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه بارسلونا انتخاب شود.

هیئت انتخاب بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۹/۲۰ باشگاه بارسلونا، دروازه بان آلمانی این باشگاه را به عنوان بهترین بازیکن بلوگرانا در فصل گذشته معرفی کردند تا این بازیکن برای نخستین بار جایزه موسوم به آلدو رویرا را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه ۱۱ سال است که توسط کاتالان‌ها به بهترین بازیکن فصل خود اهدا می‌شود و مسی ۶ بار این عنوان را به خود اختصاص داده و از این حیث رکورد دار است.
این جایزه در فصل گذشته به جرارد پی که اهدا شده بود.

این در حالی است که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در همه عرصه‌ها همیشه جوایز مختلف را به خود اختصاص می‌دهد به همین دلیل خیلی کم اتفاق می‌افتد کسی بتواند چنین جایزه مهمی را از چنگ او در بیاورد.

در فصل جدید هم هواداران آبی اناری‌ها همچنان به سنگربان آلمانی خود امید بسته‌اند تا در کنار سایر فوق ستاره‌ها بتوانند نمایش خوبی ارائه کنند کنند افتخارات را یکی پس از دیگری کسب کنند.

این در حالی است، که ترشتگن فعلاً به دلیل انجام عمل جراحی که داشته، دور از میادین است و در فصل جدید هنوز به میدان نرفته است. با این وجود جایگاه حراست از چهارچوب آبی اناری‌ها فعلاً در اختیار نتو قرار گرفته است.

کد خبر 450202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دروازه بان بارسلونا تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی جایزه بین المللی ترشتگن فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهترین بازیکن فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است

هافبک آلمانی رئال مادرید معتقد است که هم‌تیمی برزیلی‌اش یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که در تساوی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و پاس‌گل اول رئال را برای وینیسیوس جونیور ساخت، پس از این بازی گفت: بازی برگشت خیلی خاص و مهمترین بازی فصل خواهد بود.

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا وینیسیوس بهترین بازیکن دنیا است؟»، اظهارداشت: نمی‌دانم! اظهارنظر در این خصوص سخت است، چون هر هفته یا هر دو هفته ممکن است اوضاع تغییر کند. در حال حاضر بازیکنان خوب زیادی وجود دارند که وینیسیوس قطعاً یکی از آنهاست. یک هفته پیش همه می‌گفتند که بلینگام بهترین بازیکن دنیاست و حالا همه می‌گویند وینیسیوس بهترین است. این بدین معناست که ما بازیکنان خیلی خوب زیادی داریم.

کین: بلینگام سعی داشت در صحنه پنالتی تمرکزم را بر هم بزند

هافبک آلمانی رئال مادرید که بین سال‌های 2007 تا 2014 برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، درباره حسی که در بازگشت به مونیخ داشت، خاطرنشان کرد: من خیلی وقت پیش از بایرن مونیخ جدا شدم و تنها این حس را داشتم که با رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه بازی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود