Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، حمیدرضا دهنوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروها از مشهد، کاهش تردد در ایام پایانی ماه صفر و به خصوص در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) کاملا مشهود بود. بین پنجاه تا شصت درصد نسبت به سال گذشته کاهش ورودی داشتیم و شاهد تعداد زائران کمتری در مشهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجمعات در مشهد بسیار کاهش یافته بود و شاهد کاهش ترافیک و تردد در سطح شهر بودیم. در مقایسه با سال‌های گذشته ترددهای درون شهری کاهش یافته بود که این موضوع از آثار تاثیرگذار این طرح بود. در اجرای طرح خروج ماشین‌های بومی زیاد نبوده و بیشترین خروجی‌های ثبت شده در روزهای قبل از اعلام محدودیت بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: چون طرح ممنوعیت از چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه به اجرا درآمده بود در صبح و عصر روز چهارشنبه شاهد بار خروجی سنگینی بودیم و به همین دلیل آمار در مقایسه با سال قبل زیاد متفاوت نیست اما به طور کلی خروج خودروهای بومی نیز کاهش داشت. براساس بررسی‌ها و رصدهای سامانه راهداری، خودروها با پلاک تهران بیشترین آمار ورود به مشهد را داشتند.

دهنوی افزود: از مردم بسیار سپاسگزاریم که از این طرح در ایام شیوع کرونا و باتوجه به وضعیت قرمز مشهد در استان استقبال کردند و بسیار رعایت کردند. مردم فهمیم دیگر استان‌ها و استان خراسان‌رضوی بسیار رعایت کردند و مراسم ایام پایانی ماه صفر را با کمترین مشکلات و خوشبختانه با کمترین گره ترافیکی گذراندیم و عدم حضور زائرین بسیار کمک کننده و تاثیرگذار بود.

۸۲‌ درصد پلاک‌های ورودی به مشهد درون استانی بودند

هادی امیدوار، رئیس پلیس راه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا نیز در خصوص طرح ممنوعیت ورود و خروج به مشهد اظهار کرد: در این طرح حدود ۵۰ درصد ورودی‌ها به استان خراسان‌رضوی و حدود ۳۰ درصد ورودی به شهر مشهد کاهش یافت.

وی ادامه داد: حدود ۸۲ درصد پلاک‌های ورودی به شهر مشهد، پلاک‌های درون استانی بودند و حدود ۱۸ درصد پلاک‌ها به خارج از استان تعلق داشت. در این مدت شاهد حدود ۲۵ هزار خودرو با پلاک‌های خارج از استان در طول راه‌ها بودیم.

امیدوار در خصوص میزان جریمه در طرح محدودیت ورود و خروج از مشهد بیان کرد: مبلغ جریمه در این طرح مشخص نبود و رانندگان براساس کد اعمال قانون شدند و این تخلفات از طریق سیستم برای رانندگان اعمال می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین ویروس کرونا محدودیت کرونایی سفر مشهد جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین خراسان رضوی پلاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان