Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: پس از پیگیری‌های ۴ماهه به این نتیجه رسیدیم که مسئولان تنها به فکر رفع مقطعی مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان هستند.

عرفان عزتی، معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با ابراز تاسف از وضعیت فعلی شرکت روغن نباتی جهان اظهار داشت:امروز این شرکت مورد بی توجهی فراوان مسؤلان کشوری و استانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزتی افزود: کارخانه روغن نباتی جهان با ظرفیت کاری ۶۰۰کارگر، امروز با یک دهم تعداد نفرات کارگران درحال کار است که حقیقتا جای تاسف دارد و اگر بدون اغراق عرض کنم، این شرکت به خاک سیاه نشسته است.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به تلاش‌های بسیج دانشجویی جهت رفع مشکلات شرکت گفت: پس از پیگیری‌های ۴ماهه دانشجویان بسیجی به این نتیجه دست یافتیم که مسئولان استانی و کشوری تلاشی جهت حل ریشه‌ای مشکلات انجام نمی‌دهند و تنها به فکر تزریق مسکن و رفع مقطعی مشکلات هستند.

وی خاطرنشان کرد: نهایت پیگیری مسئولان، نامه‌هایی بوده است که به مقامات کشوری جهت تخصیص روغن خام زده شده است و بسیاری اوقات حتی زحمت پیگیری نامه‌های خود را نیز نمی‌کنند.

عزتی تصریح کرد: در بازدیدی که دانشجویان بسیجی چندی پیش از این کارخانه داشتند، حجم عظیمی از قوطی‌های حلبی دپو شده از سال‌های قبل مشاهده شد که بعلت از کار افتادن خط تولید بلااستفاده مانده بود.

عزتی با بیان اینکه گویا برای کسی مهم نیست که چنین شرکتی عظیمی با ظرفیت کارگری بالا به خاک سیاه نشسته است، ادامه داد: در این شرکت قریب به ۱۵ خط تولید وجود دارد که تمامی آن‌ها بلااستفاده مانده اند و تنها یک خط، آن هم به صورت مقطعی و موقت کار می‌کند.

وی تصریح کرد: شرکت، بدهی‌های سنگینی دارد و مدیران آن مدعی هستند این بدهی‌ها پیش از خصوصی سازی بوده است و هیچ ارگانی نسبت به تعیین تکلیف این بدهی ورود نمی‌کند و عملا اراده‌ای برای اینکار وجود ندارد.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در پایان گفت: دانشجویان بسیجی تمامی تلاش خود را جهت حل ریشه‌ای مشکل این کارخانه بزرگ و قدیمی خواهند کرد و امیدواریم رسانه‌های دغدغه‌مند و مطالبه گر نیز در این مسیر کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روغن نباتی جهان بسیج دانشجویی زنجان اعتراضات کارگری روغن نباتی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است