Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@05:04:34 GMT

فرصت رسانه‌های مادریدی برای تسویه‌حساب با بیل

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۰۴۹

فرصت رسانه‌های مادریدی برای تسویه‌حساب با بیل

رسانه‌های هوادار رئال مادرید بعد از تساوی عجیب تاتنهام مقابل وستهام و دریافت سه گل توسط این تیم بعد از ورود گرت بیل به میدان، فرصت را برای تسویه حساب با او مناسب دیدند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیروز تاتنهام و وستهام در لیگ برتر انگلیس با اتفاقی عجیب همراه بود. درحالیکه شاگردان ژوزه مورینیو 3-0 از حریف پیش افتاده بودند و تنها هیجده دقیقه به پاین بازی باقی مانده بود گرت بیل به میدان رفت تا اولین بازی اش برای تاتنهام را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از ورود او تاتنهام سه گل دریافت کرد تا پیروزی را با تساوی تعویض کند.

 

 

رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید از این فرصت برای تسویه حساب با گرت بیل ستاره سابق شان که مدتها بود رابطه پرتنشی با او داشتند استفاده کردند. مارکا در گزارشی درباره این مسابقه لحنی کاملا کنایی درباره گرت بیل انتخاب کرده و به این بهانه به او تاخته است. بخشی از گزارش مارکا از این قرار است:

 

روز موعود فرا رسید و گرت بیل بعد از 2709 روز دوباره با پیراهن تاتنهام به میدان رفت! گرت بیل با یک گل استثنایی به ساندرلند با تاتنهام خداحافظی کرده بود ولی سلام دوباره او به این تیم از آن روزها بود که باید از حافظه‌اش پاک شود.

 

گرت بیل که به صورت قرضی از رئال به تاتنهام پیوسته در دقیقه 72 به جای برگوین به میدان رفت درحالیکه تاتنهام 3-0 از وستهام جلو بود. اما در دقایق 82 و 85 بالبوئنا و داوینسون سانچس کار را برای تاتنهام سخت کرد. تا اینکه در دقیقه 94 لانزینی کار را تمام کرد و تاتنهام تنها توانست یک امتیاز از این بازی بدست بیاورد.

 

 

گرت بیل که شماره 9 را روی پیراهن خود می دید در دقیقه 72 با انرژی وارد زمین شد و چند ثانیه بعد از سمت راست یک ضربه آزاد روانه دروازه وستهام کرد که به راحتی در دستهای فابیانسکی آرام گرفت. گرت بیل اما پیش از ورود به میدان از روی نیمکت شاهد درخشش هری کین و سونگ هیون مین در خط حمله تاتنهام بود که ظرف پانزده دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کرده بودند.

 

شاید گرت بیل به صورت مستقیم در سه گلی که تیمش در دقایق پایانی دریافت کرد نقشی نداشته باشد ولی با همه این اوصاف نمی توان این واقعیت را انکار کرد که اولین بازی او برای تاتنهام بعد از سالها بدون شک برای شخص او یک بازی نفرین شده است. مسابقه‌ای که ستاره ولزی بدون شک دوست دارد هر چه زودتر از ذهن و حافظه هواداران تاتنهام پاک شود.

 

 

 

 

تاتنهام گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرت بیل رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر نساجی قول داد: زود جبران می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، پولی که در دیدار مقابل سرخپوشان دو گل دریافت کرد و روی گل اول نیز مقصد بود، با نمایش خوب خود در نیمه اول یکی دو فرصت عالی سرخپوشان را مهار کرد تا نشان بدهد روحیه خود را با وجود دریافت گل بد از دست نداده است.

این دروازه‌بان برزیلی که چند هفته‌ای است در نساجی حضور دارد و با شرایط تیم کاملا وفق پیدا کرده و با بازیکنان اخت شده، در تمرین ریکاوری نساجی در گفتگو با تعداد اندک هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، به آنها قول داد که در مسابقه بعدی قائمشهری‌ها مقابل استقلال خوزستان این شکست را جبران خواهند کرد.

پولی که خود را آماده یک سفر طولانی به اهواز کرده باید فرم درخشان خود در بازی مقابل ذوب‌آهن را تکرار کند تا نساجی با دست پر از دیدار فینال گونه با استقلال خوزستان بیرون بیاید.

برای او که اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد، هنوز فرصت جبران در بازی‌های مهم‌تر نیز وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آرسنال کاملا ممکن است قهرمان شود!
  • دویدن جالب و منحصر به فرد آنتونیو رودیگر در جشن مادریدی ها / فیلم
  • کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم
  • گلر نساجی قول داد: زود جبران می‌کنیم
  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید