Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه، وکیل محمد امامی گفت: سند امنیت قضایی را باید شاهکار ریاست عدلیه دانست؛ باید از رئیس قوه قضائیه تشکر کرد که با وضع این سند، تحقیر رفتاری و عملی متهمان را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و دیگر متهمان بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه قاضی از وکیل متهم خواست در جایگاه قرار گیرد و به دفاعیات خود بپردازد.

وکیل متهم امامی در جایگاه قرار گرفت و گفت: خدا را شاکرم که سند امنیت قضایی ابلاغ شده است و تبعیت از آن لازم است. سند امنیت قضایی در واقع تجمیع اصول مهمی است که در جای جای قانون اساسی و قوانین قبلی آمده است. به واقع ریاست عدلیه با صدور چنین سندی به همه افراد و دستگاه قضایی متذکر شده هر عملی می‌خواهید انجام دهید باید در چارچوب قانون و با رعایت این اصول باشد.

وی ادامه داد: سند امنیت قضایی را باید شاهکار ریاست عدلیه دانست آن هم در زمانی که قضات ما اصولی، چون اصل شفافیت و حق دسترسی به ادله را مورد توجه قرار نمی‌دهند؛ البته نه اکثریت قضات.

وکیل متهم افزود: باید از رئیس قوه قضائیه تشکر کرد که با وضع این سند، تحقیر رفتاری و عملی متهمان را ممنوع اعلام کرده است.

وی افزود: چرا درباره برخی از احکام قانونی که دارای ابهام است از مجلس تقاضای تفسیر نمی‌شود؟ فعالان اقتصادی باید بدانند اقتصاد کشور دولتی، خصوصی یا آزاد است.

وکیل محمد امامی اضافه کرد: برای بانک فرقی نمی‌کند که مشتری چه کسی باشد چرا که به واقع قصد مشارکت ندارد و تنها به فکر سود است و اگر سود به موقع پرداخت نشود، مشتری باید جریمه پرداخت کند، آیا می‌توانید از بانک سرمایه بخواهید که صورت وضعیت حساب‌های بدهکاران داخلی خود را ارائه کند و نظری به سودهای بانک بیفکند.

ادامه دارد...

منبع: دانا

کلیدواژه: سند امنیت قضایی ریاست عدلیه محمد امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول

هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۱۰ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش ۵۱۵ هزار تومانی، در کانال جدید قرار گرفت و به قیمت ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۳۸ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۶۰ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۳۱.۴۰ دلار

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد