Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:20:32 GMT

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۸۰۵

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در پنج کلاس و در دو بخش آقایان و بانوان، یکم آبانماه در قشم برگزار می شود.

جلیل حق گویان در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: این دوره مسابقات به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان انکه بیش از ۵۰ خودرو در این رویداد ورزشی شرکت خواهند کرد، افزود: با توجه به علاقه ویژه مردم قشم به رشته های مختلف ورزش اتومبیلرانی و در راستای توسعه این رشته در سطح قشم این مسابقات برگزار می شود.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، ادامه داد: خودروها در کلاس های ۱۳۰۰، ۱۴۰۰، ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و بالای ۲۰۰۰ سی سی با هم به رقابت می پردازند که در هر کلاس حداقل ۷ خودرو باید حضور داشته باشند تا برگزاری مسابقات آن رده برگزاری شود.

وی همچنین از ایجاد زیرساخت برای پیست موتورکراس در محدوده روستای دفاری قشم خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده و با حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زمینی به مساحت سه هکتار در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قرار داده شده است.

حق گویان همچنین از احداث پیست درگ و سرعت در محدوده جزایر ناز خبر داد و اضافه کرد: با توجه به وجود علاقمندی بین جوانان و گردشگران و در راستای جلوگیری از بروز حوادث و سوانح مختلف و ایجاد بستری امن و آموزش علمی و ایمن، این پیست نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی در پایان شرط ثبت نام از شرکت کنندگان را داشتن گواهینامه معتبر، کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث برشمرد و افزود: این مسابقات در میدان طالقانی (گلدن سیتی) برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۳۵۴۰۰۰۲۱ و ۰۹۰۳۹۱۷۷۶۶۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • چهارسوی ورزش خوزستان