Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعلی نظری ظهر امروز ۲۷ مهرماه در دیدار سرپرست و معاونین جهاددانشگاهی استان کرمان با وی، با برشمردن موفقیت‌های ایران در مباحث علمی و فناوری در طول ۴۰ سال گذشته گفت: نیروهای مسلح با همکاری و هم‌افزایی دانشگاهیان پیشرفت‌های قابل توجهی را بدست آورده است که در برخی از فناوری‌ها و علوم نظامی و حتی غیرنظامی، ایران جزء کشورهای برتر جهان بوده و به عنوان یکی از قطب های علم و فناوری در دنیا شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید برآنکه باید نگاه خود را از خارج کشور برداشته و متوجه داخل کنیم، اظهار کرد: این کشور در تمامی زمینه ها، پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی دارد پس باید روی پای خودمان بایستیم و به توانمندی‌های خودمان نگاه کنیم و ارگان‌هایی که حرف برای گفتن در دنیا دارند در این پیچ حساس کشور در شرایط کنونی، مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.
نظری با اشاره به شیوع کرونا خطاب به محققین و دانشمندان کشور گفت: انتظار می رود دانشمندان ایرانی راهی برای ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس پیدا کنند و همچنین امیدوارم که دانشمندان ایرانی بتوانند واکسن کرونا را کشف و تولید کنند.
وی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم سخن به میان آورد و اظهار کرد: مردم خط قرمز ما هستند و باید برای انباشت نارضایتی‌های مردم به دلیل مشکلات اقتصادی، با همفکری یکدیگر کاری کرده و مشکلات مردم را هرچه سریعتر حل کنیم.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اتفاقاتی که در کشورهای همسایه در حال رخدادن است، اظهار کرد: تحرکاتی که در کشورهای اطرافمان شاهد هستیم توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی است پس باید هوشیار باشیم. این اتفاقات در کشورهای همسایه شمال غربی و جنوب شرقی ایران پازل‌های است که دشمن دنبال درگیر کردن ایران است و بدانید آمریکا دست به هر کاری می‌زند تا ایران را از پا در بیاورد لذا باید با اتکا به سرمایه‌های اجتماعی و پتانسیل های موجود در کشور روی پای خود بایستیم.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص راهبردهای اقتصادی کشور، عنوان کرد: در گذشته چقدر خام فروشی داشتیم؟ حتی خاکمان را به چینی‌ها می فروختیم. باید با دستیابی به فناوری فرآوری مواد از خام فروشی به صورت کامل جلوگیری کنیم حال سوال اینجاست مگر تولید اکسید مس چقدر کار دارد؟ این کار را جوانان ما می‌توانند انجام دهند اما آن را به صورت خام به کشورهای خارجی می‌فروشیم و محصول فرآوری شده آن را با قیمت گزاف دوباره از آنها خریداری کرده و وارد کشور می کنیم.
نظری با بیان این مطلب که به دنبال هم‌افزایی با جهاددانشگاهی هستیم، تاکید کرد: هر پیشنهاد و راهکاری که به نفع مردم، نظام و کشور بوده و از خروج ارز جلوگیری کند، استقبال می‌کنیم و در حد توان‌مان در استان کمک خواهیم کرد و اگر نیاز بود از امکانات خارج از استان هم استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ایجاد صنایع جانبی می تواند ایجاد اشتغال کرده و باعث کاهش بیکاری جوانان شویم ضمن آنکه ارزش افزوده بیشتری برای استان به ارمغان خواهیم آورد و در همین راستا سپاه ثارالله استان از پایان نامه‌های دانشجویان برای رفع برخی از مشکلات کشور که به دلیل ناکارآمدی مسئولین، تحریم‌ها و ... ایجاد شده است حمایت کرده و از آنها استفاده می‌کنیم.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیج به گونه‌ای است که می توان آن را در کف جامعه و سر سفره مردم دید، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که سفره مردم رنگین‌تر شود و نارضایتی‌ها کاهش یابد زیرا هرچه رضایتمندی مردم در کشور بیشتر باشد دغدغه امنیتی ما نیز کمتر خواهد بود و اگر مردم با نظام باشند این نظام همچنان پایدار خواهد بود لذا برای تدام نظام باید همانند سایر کشورها به توسعه و پیشرفت دست پیدا کنیم.
وی افزود: متاسفانه ما با قوانین دست و پا گیری مواجه هستیم که نه تنها باعث توسعه کشور نمی‌شوند بلکه سنگی جلوی پای توسعه کشور نیز انداخته است.
نظری عنوان کرد: اکنون در پیچ خطرناکی قرار داریم و نباید طوری رفتار کنیم که نسل‌های آینده ما را نفرین کنند. امروز در پیچی قرار گرفته‌ایم که اگر اتحاد از لحاظ علمی، اقتصادی، پژوهشی، امنیتی و ... برقرار نکنیم نمی‌توانیم جواب خداوند متعال، مردم و نسل آینده را بدهیم.
وی در ادامه سخنان خود با یادی از شهید سردار سلیمانی گفت: سرچشمه مکتب حاج قاسم سلیمانی از کرمان است، لذا ما ساختارمند در راستای تبیین مکتب شهید سلیمانی جلو می رویم و نمادی که ما دنبال آن هستیم باید پیام رسان این مکتب باشد بنابراین در همین راستا نیز هیات‌های اندیش ورزی را تشکیل دادیم تا بتوانیم از دانشگاهیان و صاحب‌نظران در این راستا کمک بگیریم.
نظری تاکید کرد: باید دستاوردهای علمی و اقتصادی را رسانه‌ای کنیم تا از این طریق امید را در جامعه ایجاد کنیم. امیدبخشی به مردم مهمترین کار ماست که متاسفانه دشمن با استفاده از شبکه‌های مجازی و رسانه های معاند خود تنها نیمه خالی لیوان را به مردم ایران نشان داده است و مردم از همه دستاوردهای این نظام اطلاع ندارند. برچسب ها: سپاه ، استان کرمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: سپاه استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد و مهم این است که تیم از باخت مقابل آلومینیوم درس بگیرد. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که با برخی انتقادها از سرمربی سرخپوشان همراه شد، اظهار داشت: در فوتبال حتی بزرگترین تیم‌های دنیا هم همیشه شرایط نرمال ندارند و ممکن است در مسابقه‌ای که هیچ‌کس پیش‌بینی باخت را نمی‌کند، نتیجه را واگذار کنند. قرار نیست پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد و مهم این است که از چنین شکست‌هایی درس بگیرد. وقتی شما تیمی را دست‌کم می‌گیرید و همه چیز را تمام شده می‌دانید قطعاً فوتبال تنبیه‌تان خواهد کرد، پرسپولیس در لحظاتی از این بازی با غرور بازی کرد و در نهایت شکست خورد.

پیوس: تعویض‌های اشتباه اوسمار، پرسپولیس را خلع سلاح کرد

 

وی در واکنش به انتقادهایی که از تعویض‌های اوسمار صورت گرفته است، تصریح کرد: در خیلی از بازی‌ها این مربی تعویض‌های خوبی انجام داده و تیم هم برنده شده است. بزرگترین مربیان دنیا هم ممکن است اشتباه کنند و نباید این باخت را بیش از حد بزرگ کنیم. متأسفانه پرسپولیس یک جام را از دست داد، ولی اینکه زانوی غم بغل کنیم، چیزی را تغییر نمی‌دهد. پرسپولیس باید از این باخت درس بگیرد و حالا تمام تمرکزش را روی لیگ برتر بگذارد تا همه چیز را در این مسابقات جبران کند. در حال حاضر نباید هیچ هجمه‌ای از سوی هواداران و پیشکسوتان روی پرسپولیس وجود داشته باشد.

منافی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس برابر سپاهان یادآور شد: این، یک بازی شش امتیازی برای پرسپولیس است و بازیکنان باید با تمرکز بالا بازی کنند تا در نهایت به هدف‌شان برسند. هر دو تیم بازی سختی دارند، ولی پرسپولیس میزبان است و می‌تواند از این شرایط به بهترین شکل استفاده کند. این یکی از مهمترین بازی‌های پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد