Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@15:36:00 GMT

دلار مانعی برای صعود طلا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۰۱۶

دلار مانعی برای صعود طلا

رویداد۲۴  بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۹۰۰ دلار و ۷۹ سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۹۰۳ دلار و ۴۰ سنت رسید.

هووی لی، اقتصاددان بانک OCBC درباره وضعیت بازار گفت: انتظار می رود قیمت طلا فعلا در محدوده ۱۹۰۰ دلار محتاطانه معامله شود.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه اظهار کرد که اختلاف با دولت ترامپ در خصوص یک بسته کمک مالی کرونایی گسترده به قوت خود باقی مانده است اما وی خوش بین است که قانون مربوط به این بسته ممکن است پیش از انتخابات تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پلوسی خاطرنشان کرد که توافق در این زمینه باید در مدت ۴۸ ساعت صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: سقوط ۱۰ هزار تومانی دلار در راه است؟

اقدامات محرک مالی جدید از قیمت طلا پشتیبانی کرده و این فلز را به عنوان پناهگاه امن دارایی در برابر تورم، با افزایش تقاضا روبرو خواهد کرد. بهای این فلز ارزشمند تحت تاثیر اقدامات محرک مالی کم سابقه بانکهای مرکزی و دولتهای جهان برای مقابله با تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا، از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون حدود ۲۵ درصد رشد کرده است.

استفن اینس، استراتژیست ارشد بازار جهانی در شرکت اکسی کورپ اظهار کرد: خریداران بزرگ در زمان کاهش قیمتها خریدار خواهند ماند زیرا به دلیل اقدامات محرک مالی که انجام گرفته، این فلز ارزشمند ارزش خود را حفظ می کند.

دلار تحت تاثیر نگرانیهای سرمایه گذاران درباره انتخابات آمریکا، رشد اخیرش را حفظ کرد و بازارهای آسیایی با خوش بینی به تولید واکسن کووید ۱۹ و کمک مالی آمریکا صعود کردند.

بر اساس گزارش رویترز، اما عاملی که به ابهامات پیرامون احیای اقتصاد جهانی افزوده است، رشد نگران کننده موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا در روز جمعه بود که بیش از ۴۰۰ هزار مورد افزایش یافت که رکورد روزانه جدیدی بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۲۴ دلار و ۱۵ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد افزایش، ۸۶۵ دلار و ۲۲ سنت معامله شد. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد افزایش، به ۲۳۴۲ دلار و ۵۳ سنت رسید.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت طلا قیمت طلای جهانی قیمت سکه برای تحویل فوری سنت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری با بیان اینکه رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی در طول یک سال با حمایت‌های هیات امنای صندوق مخصوصا شخص رئیس جمهور شکسته شد، توضیح داد: طی سال ۱۴۰۲، بیش از دو میلیارد و دویست میلیون دلار از مطالبات صندوق توسعه ملی وصول شد. در سال گذشته و با پیگیری رئیس جمهور محترم، علاوه بر تامین مالی چندین طرح، درمورد وصول مطالبات نیز پیگیری‌های جدی‌تری صورت گرفت و در سال ۱۴۰۲، بیش از یک میلیارد دلار تامین مالی توسط صندوق توسعه ملی انجام شد.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی، با تاکید بر اینکه بررسی بیش از دو میلیارد دلار پروژه در سال قبل به پایان رسید گفت: پروژه‌های مذکور در نیمه نخست سال جاری تامین مالی و سرمایه‌گذاری خواهند شد؛ ضمن آنکه سال ۱۴۰۳ سال تأمین مالی طرح‌های جدید خواهد بود. همچنین در راستای اهداف دولت محترم سیزدهم، مبلغ بیش از ۶۶۰ میلیون دلار بابت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت