Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:05:42 GMT

مراسم صبحگاه هفته نیروی انتظامی در گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۱۸۵

مراسم صبحگاه هفته نیروی انتظامی در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در مراسم صبحگاه عمومی در نخستین روز هفته ناجا با تبریک این هفته اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی؛ فرصتی برای ارتباط بیشتر با آحاد مردم، نخبگان و ارائه خدمات بیشتر به مردم و استفاده از نظر و پیشنهادها و انتقادهای آنها است.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ناجا باید اقتدار توأم با رأفت، عدالت و مهربانی داشته باشد، افزود: بر همین اساس خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امنیت مردم است، و ما تا پای جان برای امنیت، آرامش و آسایش مردم جانفشانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وقتی مجرمین و برهم زنندگان امنیت، پلیس را می‌بینند باید هراسان باشند اما مردم عزیز با دیدن پلیس باید احساس آرامش و امنیت کنند و پلیس را مرجع و پناهگاه خود بدانند که بحمدالله همین طور است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت و خدمتگزار مردم هستیم و این بالاترین افتخار برای بنده و همه شما دلاور مردان سبز پوش در هر مسئولیتی است.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم اقدامات پیشگیرانه را با آگاه سازی و مشارکت دهی مردم هر چه بیشتر گسترش دهیم، اگر بتوانیم زمینه‌ها و بسترهای جرم را کاهش دهیم می‌توانیم اقدامات مثمرثمری را محقق کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان کرد: یکی از اصول و ارزش‌های انقلاب تکیه بر قانون و اجرای قوانین است که توسط شما همکاران سخت کوش در یگان‌های خدمتی دنبال می‌شود و انتظار می‌رود همچون گذشته توجه و دقت مضاعف و همت در این خصوص داشته باشید.

وی گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ و ارتقا امنیت در حوزه‌های مختلف اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … است و به فرموده مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است که ما در حوزه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌ایم و این آمادگی را برای شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت داریم و در این عرصه ایفای نقش می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همکاری و هماهنگی می‌تواند زمان اجرای مأموریت‌ها را حتی با وجود امکانات کمتر، کاهش دهد اضافه کرد: نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌های خود هیچ گونه بن بست را در مسیر خود نمی بیند البته مشکلاتی وجود دارد که با تکیه بر ظرفیت مردم و همکاران قابل حل است.

احمدی خاطرنشان کرد: در سال جاری که بیماری‌کرونا شرایط را متفاوت کرده است با همدلی و هماهنگی خوبی که بین مردم و پلیس وجود داشت توانستیم اقدامات خوبی داشته باشیم.

وی در پایان از زحمات نیروها در تمامی یگان‌های خدمتی و خانواده‌های آنها تشکر و قدردانی کرد.

برنامه‌های امسال هفته ناجا با شعار با هم برای امنیت و سلامت از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5051328

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری گناوه نیروی انتظامی هفته ناجا حسین احمدی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد